25/6/19

Νέος Διάδοχος

Μία από τις χίλιες φωτογραφίες που δεν χρειάζονται λεζάντα
Η ΝΔ μου λέει «Ζήσε κι άσε τους άλλους να πεθάνουν». Ναι, αλλά το ίδιο λέει και στους άλλους.

Μην πεις «Δεν ήξερα». Οι άνθρωποι στο λένε από τώρα: «Θα σε τραγανίσουμε».

Όταν δεν διαθέτω τίποτα στην τσέπη μου κάτι και μου λέει ο ένας, «Εγώ θα σου δώσω αυτό, διάλεξέ με» και ο δύος, εγώ θα σου δώσω το άλλο, διάλεξε εμένα», τότε έχω δίλημμα. Όταν διαθέτω κάτι και μου λέει ο δύος «Θα σου τα κόψω όλα, διάλεξέ με» και το σκέφτομαι, τότε έχω κάλο.

ΚΥΡΑΝΑΚΙ: Θα δίνουμε χίλια ευρώ αφορολόγητο για κάθε νέο παιδί.
ΜΗΝΥΜΑ: Έτσι θα οδηγήσουμε τους Γύφτους να κάνουν πιο πολλά παιδιά.
ΚΥΡΑΝΑΚΙ: Επιδόματα μόνο για ελληνόπουλα.
......
ΚΥΡΑΝΑΚΙ: Μόνο για παιδιά με Έλληνες γονείς.
......
ΚΥΡΑΝΑΚΙ: Άρα δεν είμαι ρατσιστής.
......
Συμφωνούμε, είναι απλώς χαμηλών προσδοκιών στελεχάκι. (Δεν είπαμε βλαμμένο)

Από τα "Παρατράγουδα" της Αννίτας Πάνια
ΚΙΝΑΛλοι ΚΟΥΛΗΣ – ΦΩΦΗ: (Δεν είναι κομμωτήριο) «Το ΑΦΜ είναι εδώ, ενωμένο – δυνατό.

Ο Κούλης μου δίνει τη δυνατότητα να κοντραριστώ στα ίσα με τους αφορολόγητους Βαρδινογιάννη, Λάτση, Μαρινάκη. Το μαγαζάκι μου θα κοντράρει στα ίσα μωρή με όλες τις πολυεθνικές αλυσίδες των εμπορικών κέντρων. Ως εργαζόμενος θα κοντραριστώ στα ίσα μωρή τσουτσού με το αφεντικό μου κι αν τολμήσει να μου δώσει λιγότερα, θα τον απολύσω πάραυτα από εργοδότη μου.

Ο Γιάννης Αντετοκούμπο βγήκε πολυτιμότερος του NBA, δηλαδή καλύτερος παίκτης μπάσκετ στον κόσμο. Αυτοί που δεν τον ήθελαν για Έλληνα, τώρα, προεκλογικά, του στέλνουν συγχαρητήρια. Συμφωνώ, ρόμπες αντετοκούμπωτες.

 Προσοχή, η μαλακία μεταδίδεται γρήγορα, επειδή κανείς δεν ανησυχεί.

Δεν ξέρω τι ακούω πια!... Όπως τα κατάφεραν Ιρλανδία και Κύπρος, Κούλη; Πρώτον, τι στρατιωτικές δαπάνες έχουν, αυτές οι δύο χώρες; Η Κύπρος, για ξεκίνημα, μηδενικές. Άσκηση για το σπίτι τι δίνει για άμυνα η Ιρλανδία. Δεύτερον, όταν λες, «Όπως Ιρλανδία-Κύπρος», εννοείς να κόψουμε κι εμείς τις δαπάνες για την Υγεία; Η Κύπρος είναι τελευταία στην Ευρώπη. Δεύτερη άσκηση η Ιρλανδία. Δεν ήξερες καημένο μου, δε ρώταγες;

Το ντιμπέιρε, θα γίνει Δευτέρα 8 Ιουλίου.

Λάιφ στάιλ δεξιά πολιτική με διαφορά φάσης, όλα εκ των αστέρων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: