20/5/19

Μας γκαλοπιάνουν, αλλά εμείς....

Κυριάκος Μητσοτάκης πρόεδρος ΝΔ, τελευταίες παραστάσεις
Κάθε μέρα που περνάει οι διαφορά ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ μειώνεται. Μέχρι την Κυριακή κανείς δεν ξέρει ποιος θα είναι πρώτος. Ίσως ο Κούλης έπρεπε να ζητά πρόωρες ευρωεκλογές.

Χάνονται οι παραδόσεις του τόπου μας. Στην τελευταία -μέχρι στιγμής- δημοσκόπηση της Palmos Analysis, ο Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται ως καταλληλότερος πρωθυπουργός.

Μη μπερδευόμαστε, ο Μώραλης είναι δήμαρχος Πειραιά και πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός. Γιατί δεν το πιστεύει κανείς, ρε Βαγγέλα;

Η ΝΔ θα χάσει επειδή οι αναποφάσιστοι θα ψηφίσουν ΣΥΡΙΖΑ και οι αναποφασίστες θα παραμείνουν στη χρυσαυγή.

Το ξέρουν και οι πέτρες, αν χάσει ο Κούλης -τη μαγκιά του- στις ευρωεκλογές, 27η Μαΐου θα οριστεί προσωρινός πρόεδρος της ΝΔ ο Λεμονής.

Ο Κούλης έχει -ηλεκτρικό- ρεύμα. Τελ(γ)ειώνει τους πάντες.

Αλήθεια, πού πάνε οι αρχηγοί της ΝΔ που δεν κατάφεραν να γίνουν πρωθυπουργοί; Ο Αβέρωφ πήγε αδιάβαστος, όπως και ο Έβερτ, ενώ ο Μεϊμαράκης πηγαίνει Βρυξέλλες. Δεν έχει λοιπόν, πολλές επιλογές ο Κούλης.

Ο Κυριάκος πλουτίζει και τη γλώσσα μας και την κάνει πιο ελληνική. Δεν ζητάμε πια φρέντο καπουτσίνο ή εσπρέσο, αλλά ψυκτικό καπουτσίνο ή εσπρέσο. Η γλώσσα παίζει και με τον ψυκτικό νες-καφέ, εκτός αν θέλουμε ζεστό καφέ, με γάλα ή χωρίς. 

Κατάργησαν τον ρατσιστικό υποκατώτατο μισθό κι έδωσαν αύξηση στον κατώτατο. Όμως η αύξηση δε μου φαίνεται μεγάλη, γι’ αυτό θα ψηφίσω αυτούς που τον κατέβασαν και σκαρφίστηκαν τον υποκατώτατο για τους νέους, γιατρέ μου.

Ήθελα η 13η σύνταξή μου να μου δίνει τα μικτά, χωρίς τις κρατήσεις. Τσαντίστηκα και γι’ αυτό θα ψηφίσω αυτόν που μου την έκοψε, γιατρέ μου.


Ο Τσίπρας τους τελείωσε ανακοινώνοντας ότι ετοιμάζει και δώρο Χριστουγέννων. Θα τους αποτελειώσει αν δώσει και δώρο Καθαράς Δευτέρας, καθόλου απίθανο.

Αν η «σοβαρή» Χρυσαυγή είναι το κόμμα του Βελόπουλου δεν μεταδίδω άλλο.

Τουλάχιστον εξασφαλίσαμε ένα «σοβαρό» ΚΚΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: