25/11/17

Αστυνόμος Γατίνης: Ακρίβεια

Τι να πω! Η καλή μας μοίρα μάς έδωσε δυο φορές το Γιουρομπάσκετ, μια το Γιούροκαπ κι άλλη μια τη Γιουροβίζιον, αλλά στα εσωτερικά μας οι Νταβατζήμ ξαναχτύπησαν και δεν θα πάρουμε ποτέ το Γιούρογκρουπ. Μας γύρισαν στο βρώμικο '99 του Χρηματιστηρίου και πιάστηκε στα πράσα μολυσμένο το φοινικέλαιο. Ο πράσινος ενεργός (υπουργός) δήλωσε σχετικά: «Το μόνο καθαρό λάδι είναι το ορυκτέλαιο, γι’ αυτό τίποτα πια τηγανιτό.Όλα στα κάρβουνα, αλλά μη σας πάρουν είδηση τίποτα οικολόγοι».

Η αλήθεια στο πέρασμά της από την ιστορία είχε πάντα πολλές μορφές.

Ήταν το σώβρακο που καθένας ήθελε για να δείξει πως μας έχει χεσμένους.


Όλοι πλένανε τα ιστορικά ψέματα του παρελθόντος τους
και μας παρουσίαζαν τα γεγονότα σαν μπουγάδα απλωμένη για κάθε γούστο.


Τσαντίστηκα κι έκλεισα την τηλεόραση.


Στο μυαλό μου στροβιλιζόταν το αδιέξοδο με την τελευταία μου έρευνα


Το ακριβό κουνέλι με καπέλο ήταν άφαντο. Όπως έμαθα μετά, είχε κρυφτεί κάτω από ένα χάμπουργκερ, έτσι δεν μπορούσα να το εντοπίσω ούτε εγώ με το γερακίσιο μου βλέμμα.


Μέρες πριν ο απαίσιος διευθυντής μου με έβγαλε
στον κήπο του γραφείου του και μου σφύριξε στ’ αφτί, δυο λογάκια:


«Γατίνη, φίλε μου, αν δε βρεις τι φταίει για την ακρίβεια
στην αγορά, θα σε βάλω να καπνίσεις όλο αυτό το χόρτο μαζί με τις ρίζες


Η υπόθεση δεν πρέπει να ήταν αληθινή. Σίγουρα επρόκειτο για υπόθεση μαϊμού,
αλλά τώρα με απειλούσε με απόλυση από το σώμα.


Ο κομψευόμενος βοηθός μου ο Κοτόπουλος πάλι του κουτιού


Και τι να του πω; Να με βοηθήσει ή να δουλέψει;
Και στις δυο περιπτώσεις με είχε γραμμένο στ’ αχαμνά του


Ανέκρινα το πιροσκί που «ξέχασε» ο διευθυντής στην τσέπη μου,
αλλά εκείνο δεν ομολογούσε ποιος το ακρίβυνε.


Ακόμα και οι σκύλες οι πουτάνες της Φυλής είχαν ανεβάσει τις τιμές.


Έπρεπε να βρω τη λύση στο πρόβλημα.
Ποιος ο άγνωστος χι που ανεβάζει τις τιμές;


Η λύση που θα βρω εγώ, ελπίζω να είναι καλύτερη
από εκείνη του Κοτόπουλου, σκέφτηκα.


Είχα αφήσει μηνύματα στην πιάτσα ότι έψαχνα λύση.


Δεν ήταν απλό το πρόβλημα. Ο πατέρας Μπους ανέλαβε μεν τη ευθύνη
για τη συνεχή άνοδο της τιμής του πετρελαίου, αλλά όχι την ευθύνη για το γιο του...


... η βενζίνη όμως είχε ακριβύνει κι άλλο.
Τελικά οι κερδοσκόποι μας τη φέραν από πίσω.


Δεν είχα βοηθό, δεν είχα αυτοκίνητο. Τι να έκανα;


Κρύφτηκα σε μια άμαξα για να φτάσω φτηνότερα στο σημείο της έρευνας


Έφτασα στο μπαρ των ούφο κι εκεί ένας ρουφιάνος
μου έδωσε το σημείωμα που τα έλεγε όλα.


Τότε είδα τι συνέβαινε στην αγορά.Οι αυξήσεις των μισθών
και των τιμών εμπορευμάτων δεν είχαν ποτέ ισοσκελιστεί.
Ήταν σα να έκανε τραμπάλα ο Τουίτι με την αρραβωνιαστικιά του Κοτόπουλου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

If im in the situation of the owner of this blog. I dont know how to post this kind of topic. he has a nice idea.