11/10/17

Του Κυρίου γκεϊθώμεν

Ο περήφανος χορηγός της ανάρτησης
Κατακεραυνώνει την ομοφυλοφιλία από την αγία πύλη. Στην τουαλέτα όμως του ναού...
Από μπρος Δεσπότης από πίσω ανηθικότης

Στο κήρυγμά του η σεξουαλική πράξη πρέπει να γίνεται μόνο με σκοπό την τεκνοποίηση, αλλά…
Από μπρος Δεσπότης από πίσω πεοπότης

Ξεφτιλίζει αυτούς που τον παίρνουν μόνο αν είναι άθεοι
Από μπρος Δεσπότης από πίσω μυστικότης

Όταν βλέπουν τη μούρη του κάποιον τους θυμίζει. Όταν όμως τους γυρνά την πλάτη θυμούνται ποιος είναι.
Από μπρος Δεσπότης από πίσω διασημότης

Κανένα έλεος, στην πυρά της κολάσεως όλοι οι έκφυλοι που απατούν τις συζύγους τους, αλλά…
Από μπρος Δεσπότης από πίσω ελαστικότης

Όταν ομιλεί πρόσωπο με πρόσωπο είναι σοβαρός, όταν όμως σκύψει για το σαπούνι…
Από μπρος Δεσπότης από πίσω πλαδαρότης

Τέτοιο ράσο ποιος θα πλύνει, είναι όλο βαζελίνη.
Από μπρος Δεσπότης από πίσω λιπαρότης

Πίσω μου σ’ έχω, Σατανά. 
Από μπρος Δεσπότης από πίσω τρυφερότης

Τέκνον μου, έρχεται στενό το ράσο μου;
Από μπρος Δεσπότης από πίσω χαλαρότης

Εγώ Δεσπότης, εσύ Ιππότης.
Από μπρος Δεσπότης από πίσω αιχμηρότης

Άντε, καλέ κίναιδε.
Από μπρος Δεσπότης από πίσω αδελφότης

Δεν υπάρχουν σχόλια: