12/1/15

Ξεσαμαράς

Αυτή η δουλειά ξεφτιλίζει. Αναγκάστηκα να κατέβω σε διαδήλωση κατά της μισαλλοδοξίας, του ρατσισμού, υπέρ της ελευθερίας του τύπου και άλλα τέτοια κομμουνιστικά. Δε θέλω να ξαναγίνω πρωθυπουργός.
Γαμώ το κεφάλι μου, θυμήθηκα και τον αντιρατσιστικό νόμο για τον οποίο ο Μπαλτάκος είχε πει ότι δεν τον χρειαζόμαστε γιατί δεν έχουμε κανέναν ρατσιστικό. Ο Βενιζέλος με κατακεραύνωσε. Είπε ότι σ’ αυτές τις εκλογές σημασία έχει ποιος θα βγει τρίτος και όχι ποιος θα βγει δεύτερος, δηλαδή εγώ. Είμαι τρομερός τύπος. Ο Τιτανικός μπροστά μου είναι πέταγμα νομίσματος σε σιντριβάνι.  Ρε, τι θυμάμαι!...  «Τροϊκανικός», δεύτερο επεισόδιο, «Καρφωμένοι στο παγόβουνο». Τα βράχια είναι απλά βότσαλα στην άμμο. Χρωστάω στην ιστορία και δεν ξεχνώ το βιώσιμο ’89. Η πολιτική μου πέτυχε γιατί σόκαρε. Το δόγμα του σοκ της ομάδας του Σικάγου, αυτό που εφαρμόζει η Τρόικα είναι απλό: «Για να μη βουλιάξεις πρέπει μόλις δεις το παγόβουνο μην προσπαθήσεις να στρίψεις ή να κάνεις πίσω, αλλά να επιταχύνεις ώστε να μπορέσεις να καρφωθείς πάνω του και να συνεχίσεις να επιπλέεις ώσπου βέβαια να λιώσει, οπότε θα πας στον πάτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: