6/11/14

Περι-Στύλιο κασίδια πατέρα

Πολύ ωραίο στυλ-ιο. Είπαμε, γαμώ το κεφάλι μου να το παίξουμε τραμπουκάδες, σόρι, τσαμπουκάδες με τους κομμουνιστάς, αλλά ο Στύλιος είναι κεφάλας, στούρνος και τον είχα και στο Παιδείας, ξαναγαμώ το βουκεφάλι μου.

Φάγαμε τσιμπούκι, γίναμε τσιμπουκάδες. Σε λίγο θα μας πάρουν στο ψιλό και θα μας λένε "Ο Παπ-Άριος και η παπαρί-α φυλή".

Ως ΚουΚουΕς κατηγορώ τον ΣΥΡΙΖΑ γιατί άκουσα ότι μετά τις εκλογές θα συνεργαστεί με το Ποτάμι. Άρα το Ποτάμι θα μπει σίγουρα στη Βουλή. Εγώ ως ΚΚΕ δε θέλω να συνεργαστώ με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δε θέλω και να συνεργαστεί με κανέναν άλλο. Δεν τη γούσταρα, την έδιωξα, γλύτωσα από τη γυναίκα μου, αλλά όχι και να βρει άλλον!.. Βέβαια λένε ότι αν ξεμουλαρωνα κι έκανα εγώ την κυβέρνηση με τον ΣΥΡΙΖΑ θα ήταν όλα καλύτερα για τη χώρα, αλλά εγώ είμαι διεθνιστης σιγά λοιπόν τη μεγαλούπολη όταν η υφήλιος έχει τόσα δισεκατομμυρια που δυστυχουν.

Είμαι ένας αλλά πειναλέων. Ψήφισα Ελιά δακοτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: