15/10/13

Η ανεργία τέθηκε εκτός νόμου

Ο Ρεστουρνάρα Δεμασχέζης βρήκε νέο επιχείρημα: «Εμείς είμαστε στο Μνημόνιο και κερδίσαμε. Το Λιχτενστάιν δεν είναι στο Μηνημόνιο κι έχασε. Τι συμπέρασμα βγάζετε;» (Καλύτερα μην του πείτε)

Ο Αντωνάκης ξύπνησε και διάβασε στο ψυγείο, «Επενδύσεις δεν ήρθαν ακόμα από το εξωτερικό. Ούτε από το εσωτερικό». Μην το ξεχάσει. Στον καθρέφτη του μπάνιου διάβασε, «Ακόμα δεν μαζέψαμε λεφτά από τη λίστα Λαγκάρντ». Χάρηκε και γεμάτος σιγουριά ξεκίνησε για τη δουλειά του, που μόνο αυτός ξέρει τι είναι. «Καλά πάω», ομολόγησε σαν κλέφτης συνωμοτικά στον εαυτό του.

Εγώ βαδίζω κι όλο με ρωτώ: «Δηλαδή ο Αντωνάκης καταδικάζει και την αστυνομική βία; Γενικά την κρατική βία;» Ο τοίχος απέναντί μου αυτή τη φορά δεν έστησε αυτί, αλλά με ενημέρωσε ότι «Οι μπάτσοι πουλάνε τη χρυσαυγίνη».

«Νίπτω τας χείρας μου», είπε ο Πόντιος πιλότος και βρεθήκαμε στη θάλασσα. Ευτυχώς ήμαστε σε υδροπλάνο.

Η Αστυνομία για χάρη του Σαμαρά προσπαθεί να μας τραβήξει την προσοχή από τη Χρυσή Αυγή ενημερώνοντας τα «ενημερωτικά» τηλεοπτικά κανάλια τη μια μέρα ότι το καλοκαίρι ο Μαζιώτης λήστεψε τράπεζα στα Μέθανα, την επομένη ότι αφού είναι ελεύθερος κι έχει χρήματα ίσως έφτιαξε νέα ομάδα, άρα μπορεί να κάνει τρομοκρατικό χτύπημα. Τι λε’, ρε παιδί μου!... Άμα δε μου το ’λεγες!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: