31/1/13

Επιτέλους μου έστειλαν το μισθό μου, έστω σε φαξ

Αναρτήθηκε 31/1/2012
Ο Βενιζέλος σκέφτεται να χρεώσει με τέλη κυκλοφορίας τη βαλίτσα που πάει μακριά στις διαπραγματεύσεις για το κούρεμα.

Ολ τουγκέδερ ν(ι)άου: Είσαι η Ελληνοπούλα μας, πούλα μας, πούλα μας.

Αν νομίζεις ότι όλοι σε έχουν ξεχάσει, καθυστέρησε δύο ώρες την πληρωμή της δόσης του διακανονισμού σου.

Πήγα να κάνω τεστ αντοχής και μου ζήτησαν τη μισθολογική μου κατάσταση τα τελευταία χρόνια. Αφού τη μελέτησαν με διαβεβαίωσαν ότι πρόβλημα αντοχής δεν έχω.

Μου χρωστάει το αφεντικό μου και το κράτος. Το κράτος χρωστάει και στο αφεντικό μου και σ’ εμένα. Εγώ χρωστάω και στο αφεντικό μου και στο κράτος. Κάντε κύκλο, ρε μαλάκες.

Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε να συμβεί: Οι υπάλληλοι, συμβασιούχοι και συνεργάτες της ΕΡΤ είναι περισσότεροι από τους θεατές και τους ακροατές μαζί.

Σύνθημα για τοίχο: «Ελλάς Ελλήνων Ανατολικογερμανών».

Ναι ο Τόμσεν δεν κατάφερε τίποτα, είναι αποτυχημένος τεχνοκράτης. Όμως τι επιπέδου ελεγκτές πιστεύαμε ότι θα μας έστελνε ο ΔΝΤ; Δεύτερη χώρα είμαστε δευτεράτζα θα μας έστελναν.

Η κρίση κάνει καλό στο περιβάλλον γιατί παλιά ερχόσουν από το σούπερ μάρκετ με δυο τσάντες και το βράδυ είχες τρεις σακούλες σκουπίδια! Τώρα δεν έχεις λεφτά ν’ αγοράσεις ούτε σακούλες.

Οδηγούσα το αυτοκίνητό μου, με σταμάτησε τροχονόμος και μου ζήτησε το εκκαθαριστικό της εφορίας.

Στο ταμείο της τράπεζας για να εισπράξεις δε σου ζητάνε μόνο την ταυτότητα, αλλά ολόκληρο το πορτοφόλι. Γι’ αυτό καλό είναι να την έχεις σε ζελατίνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: