8/1/12

Ελλάς Ελλήνων Γερμανών

Επί τάπητος το πολυνομοσχέδιο σκούπα; Εκεί να μείνει. Το χαλί μόνο να σαρώσει η σκούπα και όχι εμάς.

Εργαζόμενοι του Άλτερ ρωτάνε γιατί δεν κλείνουν τον Γ. Κουρή φυλακή. Εμείς αναρωτιόμαστε: «Εδώ και πόσα χρόνια;» 

Η Τρόικα επιθυμεί να διαδεχτεί τον σημερινό πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ο Γιώργος Παπανδρέου.

Μα γιατί τόσοι πολλοί θέλουν να γίνουν τώρα πρόεδροι του ΠΑΣΟΚ που καταρρέει; Επειδή καθένας τους θέλει να σιγουρέψει πιθανή επανεκλογή του ως βουλευτής;

Η Λούκα Κατσέλη φροντίζει να εμφανίζεται ως πιθανή υποψήφια πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, κάτι που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά. Η ίδια σχετικά δήλωσε: «Από ζήλια το κάνω. Αφού απέτυχε ο σύζυγός μου, γιατί να μην αποτύχω κι εγώ;» Ο μακαρίτης θείος του Γ. Αρσένη θυμίζει: «Γεράσιμε, χάσαμε.»

Μέτοχοι της ΠΑΕ Αλμωπός Αριδαίας διοργανώνουν λιτανεία στην περιοχή με αίτημα να βρέξει κι εκεί λεφτά από το Κατάρ, όχι μόνο Τσάκες.

Εκτός από τον Κώστα Μανωλά, στο στόχαστρο της Έβερτον μπαίνει και ο Νίκος Παπανδρέου για τη θέση που τον ανέδειξε και την διατηρεί ακόμα τη θέση του έξω φυλαρούχα.

Κάτω από 1,28 $ το Ευρώ. Είδες; Τώρα που μου παρουσιάζεται ευκαιρία να πιάσω κάνα Ευρώ που πέφτει, τώρα δεν έχω δολάρια, επειδή ανεβαίνουν. Ή επειδή δεν έχω φράγκο;

Η Κομισιόν ανακοίνωσε ότι η Ελλάδα θα πάρει τον Μάρτιο την επόμενη δόση. Μέχρι τότε μας επιτρέπουν να τυπώσουμε δραχμές για μεθαδόνη.

Μας δίνουν τα λεφτά με τρίμηνη καθυστέρηση λόγω εγκυμοσύνης. Έπρεπε πρώτα να μας γκαστρώσουνε.

Ο GAP ζητά άμεσα εκλογές στη Γερμανία ενθυμούμενος τη ρήση του Χάρι Τρούμαν: «Αν δεν μπορείς να τους πείσεις, μπέρδεψέ τους».

-Πήγα στη λαϊκή αγορά, είδα τις τιμές και μιλάμε, φοβήθηκα, μου πήγε να, έκλασα πατάτες.
-Δεν έκλανες καλύτερα γαλοπούλες;

ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ: Το Άλτερ δεν μεταδίδει πρόγραμμα, η Ελευθεροτυπία δεν κυκλοφορεί, η Εξέδρα έκλεισε, ο Κόσμος του Επενδυτή κλείνει, η Απογευματινή θα γίνει δρόμος κι εγώ δεν τα πηγαίνω καλά με τις κοπέλες εισαγωγής που έφερα από την Ουκρανία.

Όποιος λέει ότι δεν έχει λεφτά κάνει πόλεμο στον Παπαδήμο κι ενοχλεί τον Παπούλια.

Σύνθημα για τοίχο: «Λευτεριά στη Δραχμή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου