12/7/11

Οι ιδιώτες στα χρέη, οι ξύπνιοι στις κονόμες

Ο ΓΑΠ ανησύχησε όταν έμαθε ότι στο χρέος της χώρας μας θα συμμετέχουν ιδιώτες. Δηλαδή εμείς όλοι που πληρώναμε, πληρώνουμε και θα πληρώνουμε τι ήμασταν; Σκέτοι μαλάκες; Δεν είμαστε ιδιώτες με την έννοια που δίνει στον όρο η ψυχολογία; έχουμε πάθει μια ψυχολογία εδώ και καιρό.

Είμαστε ιδιώτες και δεν οργανωνόμαστε να ξεσηκωθούμε από τον τηλεοπτικό καναπέ. Εγώ είμαι μεγάλος αγωνιστής. Πάνω από την τηλεόραση έχω κρεμασμένα πανό και πλακάτ, αλλιώς δε μπορώ να παρακολουθήσω δελτίο ειδήσεων. Σε ειδήσεις που έχουν φάση φωνάζω κιόλας και παριστάνω τον οικονομικό προπονητή.

Βλέπεις, μετά τις τελευταίες επιτυχίες της αστυνομίας στο ποδόσφαιρο έχασα πάσα καλή ιδέα που είχα για τα πρωταθλήματα και το ρίχνω στην πολιτική. Αφού πιάσανε τους απατεώνες του νυχτερινού ποδοσφαίρου δεν έχω ελπίδα να κερδίσω λεφτά από το στοίχημα και το ρίχνω στην πολιτική απ' όπου επίσης δεν προβλέπεται να κονομήσω, εκεί όμως υπάρχουν ακόμα απατεώνες που βγαίνουν και στην Ευρώπη.

Νυχτερινό ποδόσφαιρο το λέμε επειδή οι απατεώνες έπαιζαν ντάλα μεσημέρι παράνομο στοίχημα για στημένους αγώνες σε πρακτορεία της Ασίας όταν εκεί ήταν ακόμα νύχτα. Όχι πως οι Ασιάτες ήταν νυχτωμένοι. Όποιος θέλει να στήσει αγώνα στη χώρα του. Στη χώρα μου απλώς να στοιχηματίσει να βγάλω κι εγώ κάτι.

Η ΕΛΑΣ σάπισε στο Σύνταγμα τον κόσμο στο ξύλο και την άλλη μέρα έπιασε τους απατεώνες που παρακολουθούσε επί σειρά μηνών.

-Γιατί πάντα μετά από ένα φιάσκο της Αστυνομίας ακολουθεί μία (τηλεοπτική) επιτυχία της;
-Για να σου περάσει ο πόνος.

-Δεν πληρώνω-δεν πληρώνω και στα μπουρδέλα;
-Ναι, οι Δήμοι το ξεκίνησαν εδώ και χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: