26/5/12

ΔίΝεΤου, ΔοΝηΤή

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΨΗΦΟΣ
Για ό,τι χρειαστείς εγώ είμαι εδώ. Τα λεφτά μου είναι αλλού.

Σήμερα 26η Μαΐου γιορτάζουν ο Αλφαίος και ο Καρπός που γιόρταζε και στις 13 Οκτωβρίου. Γιορτάζει και ο Συνέσιος, Συνέσης και η Συνεσία, συνετός, πώς λέμε, στερνή μου γνώση να σ’ είχα πρώτα, όσο θέλεις ρώτα.

Στερνή μου λιρα να σ' είχα πρώτα. 700 κατοχικές λίρες τη μέρα ξεπουλούσε πριν από δυο χρόνια η τράπεζα της Ελλάδος. Γιατί άραγε; Μόνο επειδή δεν έχουμε λεφτά γι’ ανιχνευτές μετάλλων να ψάχνουμε στα χωράφια; Γι’ αυτό πηγαίνουμε και τις αγοράζουμε;

Όχι. Τρέχουμε ν’ αγοράσουμε λίρα για τον ίδιο λόγο που κυνηγάμε την ασπιρίνη. Επειδή ακριβαίνει.

Η τιμή της λίρας τινάζει τα πέταλά μας. Από 180 € που ήταν τον Ιούλιο, έφτασε για τις αρχές Μαΐου τα 243, ώστε σήμερα να πωλείται στα 273 ευρουλάκια.

Το 1637 σαν σήμερα πραγματοποιείται η πρώτη μάχη ανάμεσα σε ευρωπαίους εποίκους και ερυθρόδερμους στην Αμερική. Εμείς είμαστε με τους Ινδιάνους κι από τα καουμπόικα ξεπέσαμε στην Τρόικα.

ΔΝΤ: ΔίΝεΤου ή ΝΔίΝεΤου ή ΔοΝηΤής. Άπαξ (δίπαξ, τρίπαξ) και χρωστάς, όπως και να το πεις την έκατσες.

Ποιο το αντίθετο του ΔΝΤ; Το ΤΝΔ. Τοτός Νέος Διαπλεκόμενος ή ΤηςΝΔ. (αμάρτημα) ή TND εκρηκτικό

-Για τα λεφτά που μας φάγανε κάποιοι θα την πληρώσει κανείς;
-Ναι, κανείς.

Λόγω της έλλειψης ρευστότητας στην αγορά και την τσέπη μας, σε λίγο θα πηγαίνουμε στο βενζινάδικο και δε θα λέμε βάλε μου τόσα, αλλά…

ΒΕΝΖΙΝΑΣ: Πού πας δικέ μου;
ΕΣΥ: Χολαργό;
ΒΕΝΖΙΝΑΣ: Ωραία, πάρε τρία ευρουλάκια βετζίνα και μόλις φτάσεις Χολαργό κάνε τη δουλειά σου και ξαναβάλε, μπορεί να έχει χαμηλότερη τιμή εκεί τότε.

Στο δρόμο να τραγουδάς.
Άσμα 1: «Πήγαινέ με, όπου θέλεις βετζινά».
Άσμα 2: «Βάλε μου να πιω και ξαναβάλε μου / αυτή η βενζίνη θα ’ναι το φινάλε μου».

Σαν σήμερα το 1982 πέθανε ο Ελληνοαμερικάνος κινηματογραφικός παραγωγός Τζέιμς Πάρις, που έλεγε: «Στο Αμέρικα μου απαγόρεψαν να γυρνάω τσόντες, στο Ελλάντα όμως μπορώ να φτιάχνω πατριωτικά φιλμ».

Ποιον να θυμάμαι από τους "Γενναίους του Βορρά"; Τον Ψωμιάδη, τον Παπαγεωργόπουλο, τον Άκη ή τον Βενιζέλο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: