3/9/09

Ανασχηματισμός εδώ και Ντόρα


Γεια σας, είμαι ο Κώστας Καραμανλής ο μικρός. Χθες απόγευμα είχα βγάλει επιτέλους την πρώτη μου κυβερνητική απόφαση στο δίλημμά μου: ανασχηματισμός ή πρόωρες εκλογές;

Είχα δει στα γκάλοπ το κακό: έδιναν χαμηλά ποσοστά στη ΝΔ άρα έπρεπε να κάνω πρόωρες εκλογές. Ή να μην κάνω. Το ίδιο είναι.

Γι’ αυτό αρχικά είχα αποφασίσει πρόωρο ανασχηματισμό. Και τι ανασχηματισμό!..

Είχα δει στα ρούχα και τη ζυγαριά μου το κακό: όλα τα σακάκια μου, μου έπεφταν δυο νούμερα μικρότερα. Τα παντελόνια ήταν τόσο σφιχτά που δεν έλεγαν να πέσουν.

Δύο οι λύσεις. Η μία απορρίπτεται. Ε, λοιπόν, όχι κύριοι!... Σε συνθήκες κρίσης δε θ’ αγοράσω καινούργια κοστούμια, αρκετά φοράει ο Παπαθανασίου στο λαό. Αυτό είπα και στο Γιάννη και στο Λούλη. Πάω για ανασχηματισμό.

Από αύριο ξεκινώ δίαιτα μπας και ανασχηματιστεί η κοψά μου και όχι η ραψά μου. Και μάλιστα δεν ξεκινώ απλώς αύριο, αλλά κάθε αύριο. Κάθε αύριο θα ξεκινάω δίαιτα. Σκέφτομαι να την ξεκινήσω σήμερα τη δίαιτα, αλλά μετά το φαγητό. Μη σου πω ότι για σιγουριά θα ξεκινήσω 3-4 δίαιτες, γιατί με τη μία δε θα χορταίνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: