Από εδώ και πέρα για να κυκλοφορήσεις με το αυτοκίνητό σου, δεν αρκεί να έχεις μαζί σου άδεια και δίπλωμα, χρειάζεται και φορολογική ενημερότητα και βιβλίο εσόδων εξόδων.
Θα σε σταματήσει τροχονόμος και έλεγχο θα σου κάνει εφοριακός.
Ο Παπαθανασίου Οικονομίας έκοψε το 50% του τέλους ταξινόμησης κι έτσι ανέβηκαν οι πωλήσεις ακριβών αυτοκινήτων που δεν αγοράζουν οι φτωχοί, αλλά πλούσιοι που τρέξαν μια ώρα αρχύτερα όλοι μαζί να τα πάρουν μπας και δεν προλάβουν.
Ο Παπαθανασίου Οικονομίας έκοψε το 50% του τέλους ταξινόμησης κι έτσι ανέβηκαν οι πωλήσεις ακριβών αυτοκινήτων που δεν αγοράζουν οι φτωχοί, αλλά πλούσιοι που τρέξαν μια ώρα αρχύτερα όλοι μαζί να τα πάρουν μπας και δεν προλάβουν.
Για τα φτηνά η μείωση του τέλους ταξινόμησης δεν έδινε σημαντική έκπτωση στην τιμή του αυτοκινήτου, οπότε άστο για όταν πιάσουμε το λαχείο.
Το κράτος όμως έχασε λεφτά, έχασε το μισό τέλος ταξινόμησης, γι’ αυτό έβαλε μπρος τα μικτά συνεργεία από τροχονόμους, εφοριακούς και τελωνιακούς για μπλόκα στ’ ακριβά αυτοκίνητα. Μέχρι και πού βρήκες λεφτά να τ’ αγοράσεις πρέπει να εξηγηθείς. Αλλά πάλι τζίφος η δουλειά.
Οι πλούσιοι δεν κυκλοφορούν με τα ακριβά τους αλλά με Γιούγκο, Ντάτσια, παλιούς σκαραβαίους Μεβέα και Ντεκαβέ.
Οι πλούσιοι δεν κυκλοφορούν με τα ακριβά τους αλλά με Γιούγκο, Ντάτσια, παλιούς σκαραβαίους Μεβέα και Ντεκαβέ.
Όλα με μηχανές Ντασό και Μερσεντές, Γιούγκο με ABS αιρκοντίσιον και δερμάτινα καθίσματα. Τα πολυτελή αυτοκίνητα πέρασαν στους φτωχούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου