18/3/09

Μια φέτα ΕΛ.ΑΣ. σκληρή βαρελιού

Διαμαρτυρία κουκουλοφόρων:
«Τι άλλο πια να κάνουμε;
Από το Δεκέμβριο σπάμε αρχίδια
και ακόμα να σώσουν να μας πιάσουν.
τρελαθήκαμε στις υπερωρίες,
ταλαιπωριόμαστε, έχουμε κι άλλες δουλειές
να κάνουμε, δε μπορούμε συνέχεια
μπαχαλεύουμε την Αθήνα. Ας το κάνουν αυτό
οι σαν Ματατζήδες».

Νέα ταινία:
«Αστυνομικός. Πολύ σκληρός για να σε πιάνει».

Απόσπασμα
ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 1: «Όσο σκληραίνω εγώ,
τόσο μου σκληραίνουν και οι κουκουλοφόροι.
Φοβάμαι, θα μου κάτσουν στο στομάχι, γιατρέ μου».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 2: «Όλο σκληραίνω για να με συμπαθήσει
ο Καρατζαφέρης, αλλά αυτός δεν πρόκειται να με ψηφίσει ποτέ.
Κάτι μπέρδεψα, γιατρέ μου».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 3: «Γιατρέ μου, ακούω φωνές.
Βγαίνει μια καρακάξα στην τηλεόραση και μου λέει,
το αποτέλεσμα μετράει».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 4:
«Γιατρέ μου, βλέπω στον ύπνο μου
πως γίνομαι σκληρός μ' έχει ένας τζαμάς στο χέρι
και σπάει τζάμια».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 4,5: «Με βλέπει ο κόσμος, συμπαθεί τη ΝΔ
και πάει και ψηφίζει ΝΔ, γιατρέ μου».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 5:
«Γιατρέ μου, είδα στον ξύπνιο μου
ότι έπαθα σκλήρυνση σκατά πλάκας.
Φοβάμαι πως είμαι η Δραχμή.
Αυτή έγινε τόσο σκληρή που δε νοιάστηκε να καταργηθεί».

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ 6:
«Γιατρέ μου, είμαι καλά.
Εγώ δε σκληραίνω. Ίσα-ίσα, έπαθα μαλάκυνση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: