2/12/08

ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗ ΧΟΥΝΤΑ

O Βαγγέλας Μεϊμαράκης ήξερε ότι ένας τύπος
ονόματι Ιωαννίδης είχε αποταχθεί από το Ναυτικό
πριν από τη Χούντα, αλλά επειδή ήταν κι έδειξε
πως είναι δημοκρατικός άνθρωπος,
σίγουρα θα έκανε αντίσταση μετά.

Άρα, σωστά του έδωσε ο Βαγγέλας τον τίτλο του αντιστασιακού.
Θα πεις, δεν φάνηκε να κάνει αντίσταση στη Δικτατορία, αλλά έκανε.
Ήταν μυστικός. Σαν εκείνους τους συνεργάτες των Γερμανών
στις ταινίες του Τζέιμς Πάρις, που στο τέλος αποδεικνύονταν
ηγέτες αντιστασιακών κλιμακίων σε άμεση καθοδήγηση από το Κάιρο.
Βέβαια εκεί ήταν ο Βασιλεύς Γεώργιος ο βου(ς) που και αυτός
δεν έκανε αντίσταση, αλλά μη μπλέκουμε.

Αύριο θα πάω στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και Εξοπλισμών
και θα ζητήσω κι εγώ ν’ αναγνωριστεί η αντιστασιακή μου δράση
επί δικτατορίας. Βέβαια το ’67 πήγαινα νηπιαγωγείο και το ’74
δεν είχα καν τελειώσει το δημοτικό, όμως θα ζητήσω αναγνώριση
της αντιστασιακής μου δράσης καθ’ υπόθεσιν.

Υποθετικά, επειδή είμαι πολύ δημοκράτης, συνάγεται εύκολα
το συμπέρασμα ότι αν ήμουν μεγαλύτερος σίγουρα θα είχα κάνει
αντίσταση κι επειδή είμαι άγριος τύπος, σίγουρα θα είχα διωχθεί,
θα είχα φυλακιστεί και θα με είχαν βασανίσει οι χουντικοί.

Θα ζητήσω να πάρω αναδρομικά όλους τους μισθούς μου
και τ’ αξιώματά μου. Ποια αξιώματα; Μικρός ήθελα να γίνω
αστροναύτης, άρα λογικά πρέπει ν’ αποστρατευθώ
με το βαθμό και τη σύνταξη του Πτέραρχου. Και λίγα λέω.

1 σχόλιο:

  1. γνωστός για τις δημοκρατικές του ευαισθησίες ο βαγγέλας. να μην τον τιμήσει τον άνθρωπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή