16/11/08

ΕΘΝΙΚΗ Τράπεζα ΕΛΛΑΔΟΣ είσαι ΓΕΙΑ ΣΟΥ



Η Εθνική Τράπεζα της ιστορίας μας, η πρώτη ελληνική τράπεζα,
αυτή που συνέστησε την Τράπεζα της Ελλάδος,
η τράπεζα των παππούδων και των γιαγιάδων μας,
η μεγάλη και σίγουρη για όλα εκτός από την αγωνία της
να εισπράττει, να εισπράττει, να εισπράττει...
...με επιστολή της ενημερώνει τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας
ότι πολλοί δικαιούχοι του, συγκεκριμένες κατηγορίες, δεν της φαίνονται
καλοπληρωτές και γι’ αυτό ανέθεσε σε εισπρακτική εταιρεία φουσκωτών,
ν' αρπάξει τα λεφτά που της χρωστάνε οι εν δυνάμει κακοπληρωτές
και να της τα δώσει κρατώντας φυσικά το παράνομο κατιτίς.
Παράνομο γιατί δεν επιτρέπεται η τράπεζα να δίνει προσωπικά δεδομένα
των πελατών της στον κάθε φουσκωτό. Ρεεεεε!
Το έμαθε ο κόσμος, την πήρε και τη σήκωσε την Εθνική
και κάποιοι φωστήρες της τι βρήκαν γι’ απολογία;
«Δεν το έκανε επίσημα η τράπεζα, αλλά ήταν λάθος κάποιου υπαλλήλου μας».
Βάρδα φουρνέλλοοοο! Γιαούούούρτ! Δηλαδή, παλικάρια μου,
είχατε έναν υπάλληλο που μια μέρα κωλοβάραγε, βαριότανε
και είπε πάνω στη βαρεμάρα του:
«Ρε, δε στέλνω μια επιστολή στον ΟΕΚ, να σπάσω πλάκα;»
Έλεος! Μέχρι εδώ! Βγες καλή μου Εθνική Τράπεζα και πες:
«Ναι, είμαι χρηματομαζώχτρα. Έχω άγρια βίτσια, την ψώνισα
και προσλαμβάνω τραπεζοφουσκωτούς να στίβουν τους δανειολήπτες μου.»
Αυτό να πεις και θα σε συμπονέσουμε. Τι κάθεσαι και μας πετάς
το ένα εγκεφαλικό μετά το άλλο; Πας να μας τρελάνεις,
καλή μας τρελή κι αδέσποτη παρ’ όλο τον αράπη
που μας έχεις φορμάρει τόσα χρόνια;
ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ:
Αν μια τράπεζα σου στείλει εξώδικο διαμαρτυρία
για χρωστούμενα στη χρεώνει 33 €.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου