22/11/08

ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΔΙΑΙΤΑ


Μας έστειλε τη δίαιτά του γνωστός πολιτικός, δε μας είπε όνομα,
ελπίζουμε να καταλάβετε ποιος είναι και να μας πείτε κι εμάς:

"Τον Ρουσόπουλο τον έφαγα με το ζόρι.
Τον Τατούλη τον έφαγα δυο φορές.
Τον Φώλια θα τον έτρωγα με όρεξη, αλλά θα μου κάτσει στο στομάχι.
Τη Dora θέλω να τη φάω για να μη με φάει.
Τον Αθανασόπουλο τον τρώω σιγά-σιγά.
Τα κοψίδια τα έφαγα προκαταβολικά στου Μπαϊρακτάρη.
Οι νταβατζήδες δεν τρώγονται με ανοιχτό στόμα.
Η ακρίβεια δεν τρώει εμένα.
Τον Γιωργάκη δε με συμφέρει να τον φάω,
αλλά αυτός τρώγεται μόνος του.
Τον προϋπολογισμό τον τρώει ο Αλογοσκούφης.
Τον Γερμανό τον έφαγε ο ΟΤΕ.
Τον ΟΤΕ τον έφαγαν οι Γερμανοί.
Την Ολυμπιακή θα τη φάνε άλλοι αέρα-πατέρα.
Τις προεκλογικές υποσχέσεις τις τρώω στη καθισιά μου.
Τα μεγάλα προβλήματα τα τρώω στο εξωτερικό ταξιδεύοντας.
Τα δάση τα τρώω στα κάρβουνα. Ωμά τα τρώει ο Εφραίμ.
Εργαζόμενους και συνταξιούχους τους τρώω λάχανο στις λαϊκές αγορές.
Τον Λιάπη τον έφαγα κατακούτελα.
Το κράτος το τρώω στη δίαιτα.
Τους κουμπάρους με τα βρ-ομόλογα τους έφαγα μονοκοπανιά και τα ’βγαλα.
Τα σκάνδαλα τα τρώω στον ύπνο μου.
Τις μίζες τις τρώνε άλλοι μαζί με το χρόνο μου.
Τον Καρατζαφέρη θα τον φάω και δε θα μιλάω.
Τα Σκόπια τα τρώω στη μάπα.
Τον Βουλγαράκη τον τρώω στο Άγιο Όρος στα όρθια.
Το πελέκι της Δικαιοσύνης μου έπεσε λίγο βαρύς
με το 80% αύξηση μισθών της.
Τα χαμηλά ποσοστά στις δημοσκοπήσεις τα τρώω με τα μάτια."
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ;

1 σχόλιο:

  1. Μήπως είναι αυτός που η γυναίκα του πήρε πτυχίο με σπρώξιμο έχει δίδυμα μένει στην Ραφήνα και που από 2004 τον τρώμε όλοι εμείς στην μάπα;ωχ ωχ ωχ ωχ ωχ αχόνευτος ο Χοντρός!!
    Την Καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή