9/10/08

Κάλλιο σκέτο χάος, παρά ΚαραμανΛΑΟΣ

Αν στις μεθεπόμενες εκλογές βγει πρώτη η ΝΔ,
θα κυβερνήσει μαζί με το Γκαρατζαφέρη και το Μπατακό.

Στο «Καραμανλής ή τανκς», εγώ θα προτιμούσα
το «Ούτε Καραμανλής, ούτε τανκς, ούτε Μίκης Θεοδωράκης».
Το τελευταίο σκέλος το προτίμησαν πολλοί
και τον άφησαν τότε έξω από τη Βουλή.

Τώρα, στο νέο δίλημμα θα προτιμήσω φυσικά το χάος σκέτο,
χωρίς Καραμανλή, γιατί το ούζο πίνω ανέρωτο
και το γκαφέ μου σκέτο.

Παλιά είχαμε «Μητσοτάκης ή ακριβό αυτοκίνητο;»
Εγώ προτίμησα παπάκι παρά το Μητσοτάκη.
Οι υπόλοιποι που πήραν αυτοκίνητο την πάτησαν.
Όσα κέρδισαν από τη μείωση της τιμής του αυτοκινήτου
που αγόρασαν τα χάσανε μαζί με άλλα τόσα
από την αύξηση της τιμής της βενζίνης.

Τώρα που όλοι έχουμε αυτοκίνητα, τίθεται το δίλημμα,
«ΠΑΣΟΚ ή ακριβή βενζίνη;» Εγώ στρέφομαι προς το
«Καλύτερα πατίνι, παρά ακριβή βενζίνη»,
έτσι δεν έχω ανάγκη να ψηφίσω Γιωργάκη.
Αυτός έχει ανάγκη να ψηφίσει ΝΔ
μπας και γλυτώσει από την πρωθυπουργία
και τη μάνα του.

1 σχόλιο:

  1. Ή έχεις προσωπικότητα ή δεν έχεις πράσινα χαζόπαιδα.
    Αυτός είναι Καραμανλής όχι κομπλεξικός Αμερικανός που δηλώνει ότι αγαπά την Ελλάδα ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ.
    Το ντουβάρι που έχετε σαν Πρόεδρο όχι να γράψει τους λόγους του δεν μπορεί αλλά ΟΥΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ αυτούς που του ετοιμάζουν οι Αμερικανοί σύμβουλοί του.
    Με παίκτες πασόκ, προπονητή το Μπόμπολα και Πρόεδρο το Μπούς είναι η ομάδα σας, πράσινα μπουμπούκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή