16/5/08

Ο λαός φταίει για όλα, γιατρέ μου

Δε λέει να μάθει κάποτε η πλέμπα να καταναλώνει λιγότερο νερό
μπας κι αυξηθούν τ’ αποθέματά μας, ώστε οι επιχειρηματίες
να μπορούν να σπαταλάνε περισσότερο νερό.

Και για την υπέρμετρη κατανάλωση ενέργειας, γιατρέ μου,
η πλέμπα φταίει. Τους λέμε, μην πλένετε τα χρωματιστά τους 40 βαθμούς,
αλλά στους 30. Εκείνοι όμως, δε νοιώθουν κι επιμένουν,
γιατί θέλουν τα όνειρά του μιανού κόκκινα,
τα όνειρά του αλλουνού άσπρα,
ρούχα μαζί που πλύθηκαν κι έχουνε γίνει ροζ.

Η πλέμπα φταίει γιατρέ μου και για την ακρίβεια στην αγορά
κι όχι εμείς οι πλούσιοι. Εμείς αγοράζουμε φτηνότερα,
γιατί μπορούμε κι έχουμε υποχρέωση να κάνουμε παζάρι,
μην προσβάλλουμε τον έμπορο.
Άσε που αγοράζουμε τεράστιες ποσότητες, οπότε η τιμή παίζει.
Η πλέμπα όμως θέλει sony και καλά να αισθάνεται πλούσια
και μη μπορώντας αλλιώς, πάει κι αγοράζει μόνο τ’ ακριβά εμπορεύματα.
Οι υπουργοί μου τους λένε να κάνουνε μποϊκοτάζ
και να μην αγοράζουν τίποτα μπας και τους μείνει
κάνα φράγκο στην τσέπη,
αλλά δεν ακούν, γιατρέ μου.

Η πλέμπα φταίει και που δεν έχουμε πράσινο στην πόλη, γιατρέ μου.
Δεν κάνουν αυτό που τους λέει ο Δήμαρχος που δε μπορεί να φτιάξει πάρκα,
γιατί οι επιχειρηματίες θέλουν να χτίζουν.
Κι αφού το βλέπει αυτό η πλέμπα δεν πηγαίνει να πρασινίσει τις ταράτσες της
με φυτά γιατί φοβάται μην της πάρει μετά ο Δήμος τον αέρα.
«Κι άμα ανακηρυχθεί η ταράτσα μου σε εθνικό δρυμό;
Θα μπορώ μετά να κάνω πανωσήκωμα

Αυτό άκουσα, που λες, γιατρέ μου χθες στη Ραφήνα,
μου τη βίδωσε και διέταξα το γείτονά μου
να πρασινίσει την ταράτσα του.
Το πήρε στραβά και αυτός και όλο του το σόι
και ξεκίνησαν να βάφουν τις ταράτσες τους πράσινες.
Κατάλαβες; Πλεμπαδόροι, γιατρέ μου!
Κι αρχίσανε και τις παρεξηγήσεις με τους μπετατζήδες.

Δε μου το βγάζεις απ’ το μυαλό, ΠΑΣΟΚτζήδες είναι.
Εμένα, γιατρέ μου, γιατί η πλέμπα με λέει μπλέμπα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου