24/12/07

Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ

Βρέθηκε στα χέρια μας βιντεοκασέτα με την τελευταία εξομολόγηση του Καραμανλή στον ψυχοθεραπευτή του. Δημοσιοποιούμε μέρος του περιεχομένου της, πριν πέσει στα χέρια αλλουνού και μας προλάβει:

«Δεν έχω πια κορμάρα να με στηρίζει, γιατρέ μου. Από πίσω μου την έφερε η γκαντεμιά και μου 'ριξε το λεβέντη από τον τέταρτο όροφο. Η καφετζού μου είχε πει να προσέχω τον τέταρτο, αλλά εγώ νόμισα ότι τέταρτο εννοούσε χρόνο κι έκανα πρόωρες στους τρεισήμισι.


Ο Μητσοτάκης όταν ήταν πρωθυπουργός μαγάρισε το Σκοπιανό και για να είναι σίγουρος ότι η γκαντεμιά του θα με βαρέσει κατακέφαλα μου φορμάρισε την κόρη του για υπουργό Εξωτερικών. Τι να πω;

Για όλα φταίνε οι γκόμενες. Και καλά οι πρώην, αλλά οι επόμενες; Να ξεκινήσω επιχείρηση Αρετή; Αλλά η γκαντεμιά μας βαράει αλύπητα. Θα βγει κι η Αρετή βγει γκόμενα κανενός σκερβελέ υπουργού μου και μετά;

Ο Μαγγίνας είναι τόσο γκαντέμης που και να παρατήσει το αναψυκτήριό του και να βολεύεται σε κάνα ξενοδοχείο, θα βγει κι αυτό αυθαίρετο και θα το γκρεμίσει ο Σουφλιάς την ώρα που κοιμάται.

Κι αν η Κυβέρνηση κάνει καμιά απόπειρα αυτοκτονίας από το μπαλκόνι του Μαξίμου; Πάλι δε θα καταφέρουμε τίποτα. Θα πέσει στο υπόγειο, θα την τυλίξει ο Θόδωρος σε μια κόλλα χαρτί και θα την κάνει δελτίο τύπου, με απρόβλεπτα επακόλουθα σε βαθμό σουργελοποίησης.


Εντάξει, όπου να 'ναι ο λαός θα ξεχάσει Μαγγίνα, Φάνη, Ολυμπιακή, Ζαχόπουλο και θα ριχτεί με τα μούτρα στο εθνικό μας θέμα που λέγεται Γιουροβίζιον. Μα κι εκεί μας δέρνει η γκαντεμιά τελευταία. Θα στείλουμε το χειρότερο τραγούδι, θα φάμε φούμο και πάλι εμείς θα φταίμε.

Η γκαντεμιά άρχισε να χτυπάει και τους –για την ώρα- ψηφοφόρους μας. Ο άλλος, έμαθα, βγήκε, ήπιε, διασκέδασε και για να μην τον πιάσουν μ’ αλκοτέστ πήρε ταξί. Ε, έπιασαν τον ταξιτζή μεθυσμένο κι έτσι ο φουκαράς –για την ώρα- ψηφοφόρος μας πήγε σπίτι του με τα πόδια, γιατί δεν είχε εμπιστοσύνη να πάρει άλλο ταξί.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: