19/12/07

ΜΑΥΡΗ ΤΣΙΠΑ 191207

ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ

Απέδειξα με τον καλύτερο τρόπο ότι ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. Κάνω ό,τι κάνετε ή ονειρεύεστε να πετύχετε κι εσείς.

Έχω αυθαίρετο.
Απασχολώ ανασφάλιστους.
Λέω ψέματα.
Χρωστάω και συνεχίζω να κλέβω την εφορία.
Απατώ τη γυναίκα μου.
Λουφάρω πολλά χρόνια και δουλεύω κάτι μήνες.
Θα πάρω καλή σύνταξη με τα ελάχιστα χρόνια εργασίας.
Κυκλοφορώ με πολυτελές αυτοκίνητο που πληρώνει το Κράτος.
Διορίζω τα παιδιά μου στο Δημόσιο από την πίσω πόρτα.
Είμαι βουλευτής.

Να φάνι πάλ’ τη σκορδαλιά: «Είναι γι’ άλλη μια φορά η πρώτη μου φορά.»
ΞΕΚΙΝΑ Η ΚΟΥΡΣΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ



Χθες, παγκόσμια ημέρα του μετανάστη. Tο ΙΚΑ, ως ευγενές ταμείο, μοίραζε στην Πλατεία Βάθη(ς) ένσημα σε μετανάστες. Η Πολεοδομία, ως υγιές ταμείο, μοίραζε ζώνες προστασίας αγνότητας του Υμηττού.

Ο Φώτης Κουβέλης υπέβαλε σχεδόν υποχρεωτικά υποψηφιότητα για πρόεδρος, αφού στο Συνασπισμό υπάρχουν δυο τάσεις αναγνωρισμένες από το Κράτος και πρέπει να λειτουργούν. Σε λίγο ο ΣΥΝ θα γίνει το μόνο κόμμα που θα έχει δύο κόμματα.
Ο Αλέκος την κάνει από πρόεδρος κι αφήνει στη θέση του τον Αλέξη να διευθύνει τη λέσχη συζητήσεων. Εκείνος θα πάει στον ΣΥΡΙΖΑ που θα γίνει κόμμα φραντσάιζ με υποκαταστήματα σε όλες τις πόλεις της χώρας και τις γειτονιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: