8/10/07

ΤΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ

Η ΕΝΩΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΡΙΚΥΚΛΟ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΩΤΗΡΑ ΤΟ ΚΛΑΔΟΥ
(Ο Γιώργος Αλογοσκούφης εξαιρείται)

Εγώ, αδέρφια, ξέρω ότι οι τράπεζες με κλέβουν σαν σεμνοί και ταπεινοί πορτοφολάκηδες. Δεν έχω σκοπό να ληστέψω καμία όμως, γιατί ο δρόμος να βρω το δίκιο μου εγώ και όλοι οι συμπάσχοντες με μένα είναι άλλος και πιο δύσκολος.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι βλέποντας να ληστεύει τράπεζα θα τρέξω να τον πιάσω. Ο δρόμος να βρει η τράπεζα το δικό της δίκιο είναι άλλος. Και δεν μου άρεσε ποτέ να παριστάνω το σωτήρα κανενός. Ούτε με λόγια ούτε με έργα. Δε θα επιστρέψω εγώ το χαμένο δίκιο ούτε στο Έθνος, ούτε στις τράπεζες, ούτε στους στρέιτ, ούτε στους άλλους.
Κανείς δεν χρειάζεται σωτήρα. Κανείς δε θα σωθεί αν δεν θέλει και δεν κάνει κάτι ο ίδιος.
Θυμίζω ότι για μια τράπεζα το ετήσιο κόστος από τις ληστείες είναι πολύ χαμηλότερο από πιθανή επένδυση σε φύλακες.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Χμ, καλό.. πολύ καλό ειδικά η τελευταία πρόταση..