6/1/15

Σαμαράς στο φούρνο με πατάτες

ΗΤΤΑ ΠΡΙΝ-ΜΕΤΑ
Ο Σαμαράς απέφυγε την ξαφνική εκπαραθύρωση, πριν τις εκλογές, προτίμησε την ταπεινωτική εκπαραθύρωση μετά τις εκλογές.
ΚΟΤΕΣ
Δεν μας τιμά ιδιαιτέρως να επηρεαζόμαστε από κινδυνολογία επιπέδου Σαμαρά, δηλαδή Αδ-Όνειδος Γεωργιάδη.
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΓΙΟΡΤΟΣ
Το μόνο κακό από την πολιτική ξεφτίλα του Σαμαρά είναι ότι αρνείται τη διαδοχή του η Ντόρα, ίσως τη θεωρεί ξεφτίλα, ίσως δε θέλει να χάσει και από τον Δένδια και στη θέση της βάζει τον Κυριάκο με το μάτι γαρίδα.
ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΗΣΥΧΟΣ
Εντάξει, από Σεπτέμβριο ήξερε η αστυνομία πού ήταν ο Χ. Ξηρός, αλλά τον έπιασαν έστω τώρα κι αισθάνομαι ασφαλής. Δεν ανησυχώ για το σπίτι μου και τη δουλειά που δεν έχω. Μόνο ίσως από την έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ, που δε μας επιτρέπουν να κάνουμε. Έτσι στην τσέπη μου δεν θα έχω ευρώ και όχι δεν θα έχω δραχμή. Από τη σύλληψη Ξηρού όμως και μετά κοιμάμαι ήσυχος στο χαρτόκουτο ψυγείου.
ΑΝΑΠΗΞΗ
Με βόλεψε η πολιτική λιτότητας. Πριν το μνημόνιο πλήρωνα κάθε μέρα. Μετά το μνημόνιο δεν πληρώνω καμία μέρα. Δεν έχω σχέσεις με τράπεζες και εφορία, δεν ψωνίζω από μαγαζιά ούτε τις Κυριακές, δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν τρώω. Τι άλλο να ζητήσω πια;
ΜΕΓΚΑΣ+
Ο + Θεοδωράκης είναι πολύ χρήσιμος αρχηγός κόμματος. Δεν το εκθέτει. Του ζήτησαν τη θέση του Ποταμιού για το κούρεμα του ελληνικού χρέους και αυτός μας φώτισε απαντώντας ότι είναι μεγάλο το χρέος. Ευτυχώς που το μάθαμε. Ζήτησε εμμέσως και θέση διαπραγματευτή, για όλα, όπως είδαμε στο βίντεο.

ΓΙΑΓΙΑ
Η φάση με τον ΣΥΡΙΖΑ ανασταίνει την πολιτική στην Ελλάδα ως αρχή, αξία, τρόπο ζωής, ανάγνωση ιστορίας και χίλια μύρια άλλα.
ΚΡΙΜΑΣ
Από την έναρξη της προεκλογικής περιόδου αισθάνομαι αξιακά μειωμένος επειδή δεν μου τηλεφωνούν εισπρακτικές (δήθεν ενημερωτικές) εταιρείες. Αν οι τράπεζες το κάνουν για να βοηθήσουν τον Σαμαρά, τότε ο τύπος ψώνισε από σβέρκο, δείξε μου το φίλο σου να σου πω ποιος είσαι, άμα έχεις τέτοιους φίλους…
ΕΥΡΩΠΑΠΑΡΕΣ
Η Ελλάδα σας έφταιγε για τη μαλακία που κουβαλάτε στις κεφάλες σας; Πάρτε αριστερές κυβερνήσεις σε Ελλάδα-Ισπανία κι εθνικιστικές σε Αγγλία-Γαλλία και η ταινία μόλις ξεκίνησε. Δεν ξέρω εσείς, εμείς οι καλοί όμως θα περάσουμε καλά.
ΜΕΡΚΕΛ
Παίρνει πόδι η λιτότητα στην Ευρώπη και τα κέρδη των αφεντικών μου. Η μαλάκω η Παπαρήγα φταίει που έδιωξε τους κατόπιν ΣΥΡΙΖΑίους από το κόμμα της, που αν τους κράταγε δεν θα ξεκόλλαγε ποτέ η αριστερά από τα μονοψήφια νούμερα. Καλά κάναν και τη διώξαν κι αυτήν, γιατί από την καταραμένη Γκρίχελαντ ξεκίνησαν όλα.
ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ-ΕΛΛΗΝΕΣ
Ευχαριστούμε, Αλέκα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: