1/12/14

Σαμαράς τρας

Η ανάπτυξη έμεινε στον τόπο. Όσο μακάβρια θες το παίρνεις.

Οι διαπραγματεύσεις με την τρόικα είναι θρίλερ για γερές τσέπες. Διαπραγματευόμαστε σύμφωνα με το σύστημα της εθνικής ποδοσφαίρου: γκολ αυτοί σέντρα εμείς.

Πριν γίνω πρωθυπουργός έλεγα ό,τι ήθελα, κατέβαζα καντήλια, κατέβαζα Ζάππεια, ήμουν ο γαμάω. Από τότε που έγινα πρωθυπουργός δεν προλαβαίνω να γαμώ και δέρνω.

Το εξώφυλλο αριστερά δηλοί δεξιά καουμπόικη εθνική αντίσταση.

Η κόκκινη αυτοκρατορία επιστρέφει. Του ένα είναι το κόμμα του χάρισε η ακροδεξιά και το ΠΑΣΟΚ της κακιάς ώρας τον δήμο Καισαριανής. Αποτελεί τη μόνη ελπίδα του συστήματος, τη μόνη δύναμη που νικά τον ΣΥΡΙΖΑ, αφού πρώτα επί Μητσοτάκη διέσπασε τον ενιαίο Συνασπισμό της Αριστεράς και τώρα προσπαθεί να διασπάσει το συνδικαλιστικό κίνημα που τσακίζει η κυβέρνηση με νόμους. Αρκεί μετά από την τελευταία χάρη καταφέρει το ένα είναι το κόμμα να πιάσει τα τρία τοις εκατό του στις επόμενες βουλευτικές εκλογές και μπει στη Βουλή.

Ο Κουτσούμπας ομολογουμένως διαπραγματεύεται καλά. «Χαρίσαμε στην κυβέρνηση δήμους όπως Ηλιούπολης, Αργυρούπολης-Ελληνικού, βγάλαμε στο Βόλο τον Μπέο αντί τον ΣΥΡΙΖΑίο, δε θα μας χάριζαν το δήμο Καισαριανής;».

Αν ήμουν καθαρός δεξιός θα ανησυχούσα που ο Σαμαράς προτιμά τους ακραιφνείς κομμουνιστές στην Καισαριανή. Εκτός αν δεν είναι πια τόσο ακραιφνείς όσο λένε ο χρώμα, το σύμβολο και το όνομά τους.

Βέβαια αν ήμουν καθαρός-εθνικός δεξιός θα ανησυχούσα που ο Σαμαράς δίνει τσάμπα αεροδρόμια και λιμάνια, σύνορα δηλαδή, σε ξένους, ακόμα και σε αιμοσταγείς κομμουνιστές Κινέζους.

Απά στην κατακλείδα μου τώρα ας αποκαλύψω ότι χαίρομαι όταν μου τηλεφωνούν δημοσιογράφοι ή με σταματούν γνωστοί στο δρόμο και μου λένε ότι παίζω σε σίριαλ. Χαίρομαι και που δεν παίζω. Το επώνυμου του ηθοποιού δεν είναι ακριβώς το ίδιο με το δικό μου, αλλά δε βαριέσαι. Η πλάκα είναι ότι ένας επακριβώς κατά λέξη και κατά γράμμα συνεπώνυμός μου συμμετείχε κάποτε σε σίριαλ, αλλά είχε αλλάξει το επώνυμο. Χα. Την πατήσατε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: