5/2/13

Είμαστε παράλογη χώρα. Γιατί να γράφουμε λογικά;

 Το κακό δεν είναι που η χώρα μας είναι παράλογη, αλλά που ονειρεύεται λογικά.
 Μετά την άξαφνη εντός έδρας ήττα του Ολυμπιακού από τον Ατρόμητο ο Παναθηναϊκός με την ισοπαλία που έφερε πλησιάζει απειλητικά την κορυφή στους 25 βαθμούς.
 Σε ποια σοβαρή χώρα του κόσμου ο κυβερνητικός εκπρόσωπος συμβουλεύει τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να διαγράψει βουλευτή του; Στην Ελλάδα; Μέσα έπεσες. Μόνο στο «σοβαρή» έπεσες λίγο έξω.
 Τι πα να πει δέχτηκε φάκελο με σφαίρα και κουραφέξαλα!... Εγώ τι να πω που δέχτηκα φάκελο με πυραμίδα; Ήταν κατάλογος με καθυστερημένες δόσεις δανείων μου.
 Αν μου φυτέψουν τη σφαίρα τι θα βγει; Έχω ρευστοποιήσει την ασφάλεια ζωής μου.
 Ο Στουρνάρας δεν ανησυχεί. Οι τρομοκράτες συνελήφθησαν και φάγανε και μάπες.
 Ο Σαμαράς τηρεί τις προεκλογικές υποσχέσεις του. Δεν κάνει εκλογές γιατί θα τις χάσει. Αναβάλλει και τις Δημοτικές Εκλογές.
 Συγνώμη, δεν τον γνωρίζω αυτόν τον Ευάγγελο Κουβέλη που αναφέρατε. 
 Δείπνο με τον δήμαρχο του Πειραιά, Βασίλη Μιχαλολιάκο είχε ο Πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, στην ταβέρνα «Τρία αδέρφια και μία αδερφή», πρώην «Τέσσερα αδέρφια».
 Δε θα μάθω ποτέ αν ο Μητσοτάκης είναι θνητός γιατί θα πεθάνω πριν από αυτόν.
 Ο ΣΥΡΙΖΑ στις επόμενες εκλογές έστω ότι βγαίνει πρώτο κόμμα. Τότε το ΠΑΣΟΚ υπάρχει περίπτωση να υποστηρίξει μια κυβέρνηση με κορμό αυτό το κόμμα; Ο Βενιζέλος απάντησε σε συντρόφους του «Όχι», όσο τουλάχιστον είναι αυτός πρόεδρος. Συμφωνούμε, έτσι θα γίνει. Δεν θα είναι αυτός πρόεδρος. Χοντρός ψαλμός αλληλούια. (Ή αχαχούια, όπως θέλετε το βλέπετε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: