28/12/12

Το μυαλό σου και μια λίστα

Ε ρε λίστα που τους χρειάζεται!....
Ο ψεύτης και ο κλέφτης στην πρώτη λίστα χαίρονται.
Άπιαστα πουλιά λίστα στον παρά.
Απ’ τη λίστα σου και στου Θεού τ’ αυτί.
Βγάζει απ’ τη λίστα ξύγκι.
Ό,τι λίστα ας κατεβάσει.
Τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει η λίστα.
Άλλος έχει τ’ όνομα κι άλλος τη λίστα.
Αν είσαι και παπάς με τη λίστα σου θα πας.
Αγάλι-αγάλι γίνεται η αγουρίδα λίστα...
Από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις για τη λίστα.
Γλυκάθηκε η γριά στη λίστα θα φάει και το κουβέλι
Άφησε τη λίστα και πάει για Στουρνάρια
Σαν τη λίστα στο σακί
Δε μου κάνει ούτε κρύο ούτε λίστα
Δυο γάιδαροι μαλώνανε σε λίστα αχυρώνα
Έβαλαν τη λίστα να φυλάει τα πρόβατα
Εγώ λέω στη λίστα μου κι η λίστα στην ουρά της
Έκαψα την καλύβα μου να μη με τρώει η λίστα;
Μια λίστα δε φέρνει την άνοιξη
Έχω πολλά ράμματα για τη λίστα σου
τον άντρα της με τους Η γριά λίστα έχει το ζουμί
Η φτώχεια φέρνει λίστα
Η λίστα φέρνει γκρίνια
Η τέχνη θέλει μάστορη κι η λίστα θέλει λάδι
Κι η κοσκινού τη λίστα της με τους πραματευτάδες.
Βάνεις το χωριάτη στην πίστα κράτα και κομμάτι λίστα
Κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά λίστα και καρτέρει
Κάλλιο να σου βγει η λίστα  παρά τ’ όνομα
Κι ο άγιος τη λίστα θέλει.
Λαγός τη λίστα κούναγε, κακό του κεφαλιού του
Λείπει η λίστα χορεύουν τα ποντίκια
Λίστα γδάρτης και κακός παλουκοκαύτης.
Να 'χα πουτάνας ριζικό και ακαμάτρας λίστα.
Νηστεύει ο δούλος του Θεού, γιατί δεν έχει λίστα
Νηστικό αρκούδι δε λιστεύει.
Όλα του γάμου δύσκολα κι η λίστα πειραγμένη.
Ο πνιγμένος από τη λίστα πιάνεται
Η καλή η λίστα όλα τ’ αλέθει.
Όλα τα γουρούνια μία λίστα έχουνε.
Ούτε λίστα στον κόρφο του.
Δε μιλάνε για σκοινί στη λίστα του κρεμασμένου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: