20/7/12

Στην άδεια μου την τσέπη


Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Φίλιππος Νικολάου
Άλλες ερμηνείες: Sunny Μπαλτζή

Στίχοι που γράφτηκαν μάλλον για το μεγάλο έρωτα που ζούμε με τους τοκογλύφους μας. Ελλάχιστες λέξεις χρειάστηκε ν’ αλλάξουν για να γίνει λίγο πιο επίκαιρο το πόνημα. Αφιερωμένο εξαιρετικά με πολύ μίσος στην Τρόικα. Ακολουθεί και το βίντεο-κλιπ.


Στην άδεια μου την τσέπη απόψε μπήκες / δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες / αχ να 'σουνα ένα μέτρο τελευταίο / ευρώ-ευρώ μαζί σου να τα κλαίω

Μα τι να πω / που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα
και σ' αγαπώ / γιατί είσαι άπιαστη σα να ’σουν κλοπιμαία

Τι να σου πω / άδειο βαγόνι το μυαλό μου ληστευμένο
το σ' αγαπώ / πάνω στου μπάτσου μου χαράζω την ασπίς
 Και δεν μπορώ / να μην πλερώ ούτε να σ’ εχω ξοφλημένο
ούτε μπορείς να μ' αναστήσεις / τη δική μου την ελπίς.

Δεν ξέρω φράγκα όμορφα να δίνω / κι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξεις / εδώ που είμαι άσε με να μείνω / χωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις

Μα τι να πω / στο περιθώριο που ζω απολυμένος
το σ' αγαπώ / μοιάζει με κέρμα που το βλέπει στεγνωμένος

Τι να σου πω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: