4/7/12

ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ Νο 33 1/3

Από ανάρτηση της 29ης Μαΐου 2008
ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑΝ
ΛΟΒΕΡΔΟΣ: «Η ζωή είναι αυστηρή ποινή κι επιβάλλεται σ’ όλους μας ισόβια. γι' αυτό το λόγο ως υπουργός Υγείας είπα να τη μειώσω ».

ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑΣ: (Λέμε, τώρα) Αν η ζωή ήταν ποδοσφαιρικό παιγνίδι και άκουγα μια φωνή: «Προς τα πού κλωτσάμε, ρε παιδιά;» Θα ήμουν σίγουρος ότι ο ΓΑΠ είναι ποδοσφαιριστής.

ΤΡΕΜΗ: Αν η ζωή ήταν ποσοστό AGB μετάδοσης εκλογικών αποτελεσμάτων δεν θα την ξανάπινα στο ποτήρι.

ΤΣΙΓΚΟΥΝΗΣ: Αν η ζωή μου ήταν Βόνταφον θα κρατούσε 2 ώρες δωρεάν.

ΕΡΤ: Αν η ζωή ήταν τραγούδι θα πέρναγε στ’ Αγγλικά μπας και πιάσει στη Γιουροβίζιον.

ΜΗΤΣΟΣ: Αν η ζωή μου ήταν πιστωτική κάρτα δε θα την ξεχρέωνα ποτέ. Θα της χρωστούσα μια ζωή.

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Αν η ζωή ήταν ΕΣΠΑ δεν θα είχαμε γεννηθεί.

ΚΙΤΣΟΣ: Αν η ζωή μου ήταν τηλεόραση θ’ άλλαζα συνέχεια σπίτια και γκόμενες.

ΣΟΪΜΠΛΕ: Αν η ζωή μου ήταν τιμή βενζίνης θα έδινα από μόνος μου καπέλο στα διυλιστήρια.

ΑΔΕΔΥ: Αν η ζωή ήταν θέση στο δημόσιο κανείς δε θα ζητούσε την άρση της μονιμότητάς της.

ΣΑΜΑΡΑΣ: Αν η ζωή ήταν επίδομα ανεργίας κανείς δε θα δούλευε.

ΕΝΤ ΔΙ ΑΔΕΡ ΜΠΟΫΣ: Αν η μαλακία ήταν εργόχειρο θα είχαμε κάνει την προίκα μας. (Άσχετο, αλλά μ’ αρέσει)

Δεν υπάρχουν σχόλια: