Φολκσβάγκεν, το αυτοκίνητο του λαού. Το σχεδίασε ο Ιταλός Πόρσε και πήρε δώρο από τον Χίτλερ το εργοστάσιο για τα πανάκριβα αυτοκίνητα που θα έφτιαχνε μετά. Δηλαδή ο πωλητής των πολύ ακριβών αυτοκινήτων ήταν ο δημιουργός των πιο φτηνών. Μετά η Φολκσβάγκεν έγινε μαντάμ Σουσού, κατάργησε τον Σκαραβαίο και από το Γκολφ πέρασε στα όλο και πιο ακριβούτσικα αυτοκίνητα, μέχρι που άρχισε να φαλιρίζει.
Πού να ξέρω εγώ, ρε παιδί μου, λέω, γιατί η Φολκσβάγκεν, η εταιρεία του Χίτλερ, βάζει λουκέτο σε εργοστάσιά της; Και τι σε νοιάζει εσένα; Έχει να πουλάει τα φτηνά Σκόντα. Οπ! Εδώ είμαστε. Κάπου οδηγείται η σκέψη:
Όλα δείχνουν ότι σε λίγο θα βλέπουμε μόνο πολύ ακριβά αυτοκίνητα και πολύ φτηνά. Τα μεσαία πάνε. Τα πολύ ακριβά έχουν υψηλή τιμή, τα πολύ φτηνά υψηλή κατανάλωση. Και τα δύο υψηλά κέρδη. Γιατί αυτό; Επειδή έτσι πάνε κι οι πελάτες τους.
Σε λίγο ο καπιταλισμός μας θα προσφέρει κοινωνίες με πολύ πλούσιους και πολύ φτωχούς. Οι μεσαίοι δεν χρειάζονται. Ούτε πολλούς φόρους πληρώνουν, ούτε είναι τόσοι πολλοί να βγάζουμε φασούλι το φασούλι από τον ΦΠΑ, ούτε είναι τόσο πλούσιοι και δυνατοί, που ναι μεν δεν πληρώνουν φόρους, αλλά αυτοί, οι διεθνούς κύρους επιχειρηματικοί όμιλοι. θα μας τοποθετήσουν σε θέσεις ευρωπαϊκές και αργότερα στα δικά τους υψηλά κλιμάκια.
Αν επαναστατήσουν οι μεσαίοι το Κεφάλαιο του Μαρξ θα πέσει μόνο του στην πυρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου