12/9/21

Ντάτα μας

Εντάξει, δεν έχουμε καλοκαίρι, έχουμε όμως καλοκαιρία και τον Μητσοτάκη για να γελάμε με τα χάλια μας.

ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΑ ΤΥΦΛΑ (ή στην τύφλα)
Μητσοτάκης στην Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου Τυφλών: «Είναι πολύ σημαντικό να μπορούμε να βλέπουμε κι εμείς τον κόσμο από την δικιά σας οπτική γωνία. Δεν μπορώ να πω ματιά, αλλά από την δίκη σας οπτική γωνία»
Τυφλός παίκτης: «Γι' αυτό σε ψηφίζουμε με κλειστά μάτια». 

Ψηφίζουμε ΝΔ, γιατί βλέπουμε πάντα μπροστά.

Πού 'σαι, κύριε πρόεδρε; Μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε.

Θέλετε να παίξουμε τυφλόμυγα;

Τον Κυρ Μητσοτάκη και τα μάτια σας.

ΤΕΛΕΤΑΡΧΗΣ: Κύριε πρόεδρε, ήρθε ο αρχηγός της εθνικής ομάδας τυφλών.
ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: Καλώς τα μάτια μας τα δυο.

ΑΓΟΡΑ
-Ωραίο μπλουζάκι. Πόσο το πήρες;
-Πέντε γιγαμπάιτ.

Εγώ αγόρασα πουκάμισο. Έδωσα δύο ρεπό και πήρα ρέστα μισό γιγαμπάιτ.

ΕΡΓΑΣΙΑ
Δεν έχω ξενοδοχείο, έχω μηχανουργείο στο Πέραμα. Γιατί να μη μπορώ να πάρω κι εγώ 16χρονα παιδιά από μονάδες φροντίδας; Έχω πολλά γιγαμπάιτ να τα πληρώνω. Θα τα βοηθήσω κι εγώ να μπουν στην αγορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: