27/4/21

€ 9,99 τα κατσίκια και τ’ αρνιά

ΜΜΕ βαθιά νυχτερινή τροπολογία έχει το ακαταδίωκτο και ο (Βας-Βας-Βαραββάς)

Αυστηροποιούνται τα μέτρα. Όλοι οι εισερχόμενοι τουρίστες στη Θεσσαλονίκη τίθενται υποχρεωτικά σε καραντίνα επτά μέρες στου Τερκλενλή. Ο Μπραντ Πιτ επτά μέρες στο Θιβέτ.

ΓΛΩΣΣΑ / Εκτός από το επιδημικό έχουμε κι επιδημιολογικό κλίμα ΜΜΕ άπειρους χομπίστες επιδημιολόγους της κάμερας. Εκτός από επιδημία έχουμε κι επιδημιολογία.

Ως γνωστόν, οι 10 χιλιάδες νεκροί του ανέμελου κορονοϊού είναι λιγότεροι από τους 100 μοιραίους στο Μάτι.

Να μην εμβολιάζονται με Άστρα Ζένεκα οι έγκυες λέει το επίσημο κράτος. Αλήθεια, εμείς, που μας έχουν από καιρό γκαστρώσει με τέτοια μέτρα στο γόνατο, μπορούμε να παίρνουμε αυτό το εμβόλιο; 

Τι γίνεται με τις ΜΕΘ, κύριε υπουργέ; ΜΕΘε, παιδί μου, γράμματα.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
-Μαθητές μου, είναι σαφές πως ένας από σας πρόδωσε τον μυστικό δείπνο στους παπαράτσι, έτσι, αφού μας πήραν είδηση, φέτος ένας από σας θα λείπει από τον Μυστικό Δείπνο για να μην ξεπεράσουμε το όριο των 12 ατόμων.
-Ποιος, Κύριε,  εγώ;
-Όχι εσύ, Πέτρο
-Εγώ, Κύριε; 
-Όχι εσύ, Ιωάννη.
......
-Αν λείπω εγώ, ποιος θα σε προδώσει,  Κύριε; 
-Φιλάκια,  Ιούδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: