2/6/20

Προσχέδιο Μάσα

Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ντουμπρόβσκις το είπε καθαρά: «Λεφτά χωρίς εξασφάλιση ότι θα τα πάρουμε πίσω δεν δίνουμε

Ταμείο ανάκαμψης προτείνεται να λειτουργήσει η ΕΕ με 750 δισ. ευρώ, τα 500 δισ. για απ΄ευθείας επιχορηγήσεις και τα 250 δισ. δάνεια. Πολλά; Όχι βέβαια, αφού 3 τρισ δολάρια ρίχνει ήδη η αμερικανική κυβέρνηση στην οικονομία, ενώ  η Κριστίν Λαγκάρντ πρότεινε 1,5 τρις ευρώ που για την Ευρώπη. 33 δισ. ίσως πάρει η Ελλάδα. Λέμε ίσως επειδή τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα. Ό,τι και να γίνει θ’ αυξηθεί το εξωτερικό μας χρέος. Τέλεια. Όμως πάμε στο πιο σημαντικό. Πότε θα πάρουμε αν πάρουμε λεφτά από την ΕΕ; Πρώτη εκταμίευση το 2021. ⇘ Μα αν δεν δώσεις στην αγορά αμέσως χρήμα, μετά δε θα φτάνει, θα πρέπει να δώσεις περισσότερα.⇘  Βέβαια έχουν εννιά μήνες άνεση οι γνωστές χώρες που χαρίζουν λιτότητα, Δανία, Σουηδία, Αυστρία και Ολλανδία να τορπιλίσουν τη βοήθεια στις χώρες του Νότου. ⇘ Ρε απίστευτε, τώρα πνίγομαι, πότε θα μου πετάξεις το σωσίβιο; Του χρόνου; Μέχρι τότε τι κάνω; ⇘ Βέβαια η ελληνική κυβέρνηση διαθέτει 4,5 δισ. που μπορεί άμεσα να ρίξει στην αγορά, αλλά δεν το κάνει. Το θέμα λοιπόν είναι, μέχρι να έρθουν, αν έρθουν χρήματα από την ΕΕ, εσύ που κυβερνάς μια χώρα τι κάνεις; Για να δούμε. ⇘ Ουσιαστικά δίνεις χρήματα σε εργοδότες που θα τα δώσουν σ’ εμένα αφού πάω να δουλέψω γι’ αυτούς. Πολύ ωραία. Αυτοί παίρνουν χρήματα ξαπλωμένοι εγώ πρέπει να βρω δουλειά για να πάρω κάτι, άσε που δε μου δίνουν. Θα με βάλουν στην εκ περιτροπής εργασία και θα μου δίνουν μισό μισθό. Μέρος του άλλου μισού θα μου δίνει το κράτος, δηλαδή ο διπλανός μου φτωχός που φορολογείται, οι πλούσιοι δίνουν ψίχουλα στον προϋπολογισμό, και όλοι ευτυχισμένοι. ⇘ Απλώς οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα κλείσουν και οι φτωχοί θα γίνουν περισσότεροι οπότε διευρύνουμε τη φορολογική μας βάση. ⇘ Τα χρήματα από την ΕΕ για την προστασία από την κρίση ένεκα πανδημίας θ’ αρχίσουν να εκταμιεύονται κατόπιν ιορτής το 2021. Φοβάμαι ότι θα πάνε στην Αγγελοπούλου να γιορτάσει τα 200 χρόνια της και τα 200 χρόνια του 1821 

Δεν υπάρχουν σχόλια: