11/11/18

Ο Άδωνις μαραθωνοδρόμος

Μαραχωνοτρόμος
Γεια σας, είμαι ο Άδωνις Γεωργιάδης και σήμερα θέλω να σας μιλήσω πολύ, όπως πάντα, αλλά όχι σαν πολιτικός, όχι σαν τηλεπωλητής, αλλά ως αθλητής, ως δρομέας μεγάλων αποστάσεων.

Για να εκπληρώσω το καθήκον μου ως Έλλην και Μακεδών, έτρεξα στον κλασικό Μαραθώνιο, χωρίς να φοβηθώ μην εκτεθώ στο λαό που με αποθέωνε σε κάθε μου βήμα μέχρι τον τερματισμό, λίγα χιλιόμετρα από το Πικέρμι, αλλά κάποιοι ανεύθυνοι μίαναν την ιερά ιστορική στιγμή της διαδρομής.

Κατά τη διάρκεια του δρόμου μου άκουγα από κάπου, «Πάρε ισοτονικά της Νοβάρτις», «Όπου υπάρχει ΚΕΕΛΠΝΟς υπάρχει και φωτιά στα μπατζάκια σου», άλλοι εύχονταν να μου βγει η γλώσσα, να σκάσω για να μην τους πρήζω κάθε μέρα στην τηλεόραση και τα ραδιόφωνα. Θα τους γδάρω.

Οι χειρότεροι όμως μου φώναζαν «Τρέχα, Άδωνη, πίσω σου το FBI, θα σε φάει λαχανιασμένο» ή «Ο τερματισμός άλλαξε, είναι στον Κορυδαλλό».

Όταν όμως αποκαλυφθεί η σκευωρία του Τσίπρα του FBI και της ίδιας της Νοβάρτις, θα είμαι ξανά υπουργός και θα τους ταράξω στις αγωγές. Τους λέω από τώρα, τρεχάτε ποδαράκια μου να μη σας χέσει ο κώλος. 
Στ’ αρχίδια μααααααας.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
-Τι χρόνο έκανε ο Γεωργιάδης;
-Περσινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: