14/11/18

Αποκλειστική συνέντευξη Κούλη

Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, όταν διαβάζετε  «Εγώ» είμαι εγώ απολύτως, όχι ο Βενιζέλος.
(Για ευνόητους λόγους στη φωτογραφία αποκρύψαμε το εγώ μας)

Εγώ: Κύριε πρόεδρε, θ’ αναγνωρίσετε ως πανεπιστήμια τα κολέγια που λειτουργούν στη χώρα μας;
Κούλης: Ελπίζω. Εδώ και χρόνια τα βλέπαμε τα κολέγια, κάτι μας θύμιζαν, αλλά δε μπορούσαμε να τα αναγνωρίσουμε, γι’ αυτό καταγγέλλω τη θηλυκή αστυνομία Γεροβασίλη-Παπακώστα που δεν ξεκίνησε ακόμα την εξακρίβωση των στοιχείων τους.

Εγώ: Λένε ότι ο Τσίπρας παρέλαβε τους μισούς Έλληνες δημόσιους υπαλλήλους και τους άλλους μισούς συγγενείς τους. Πώς απαντάτε;
Κούλης: Ψέμα. Εμείς κάναμε τους μισούς Έλληνες συνταξιούχους και τους άλλους μισούς συγγενείς τους που τρώνε τη σύνταξη. Ο δημόσιος τομέας δεν λειτουργεί με συνταξιούχους, θα τον μικρύνω για να μη σκέφτεται τη συνταξιοδότησή του νέο παλικάρι. Ο αστυνομικός είναι μπουζούκι.

Εγώ: Τι Ελλάδα θα παραλάβετε;
Κούλης: Η κυβέρνησή μου θα παραλάβει μια Βενεζουέλα χωρίς πετρέλαια, μια Βόρειο Κορέα χωρίς Κορεάτες και μια Βουλγαρία με Βουλγάρες στριπτιζούδες. Θα κάνουμε αίτηση για επανείσοδο αυτής της χώρας στη ζώνη του ευρώ.

Εγώ: Τι έχετε να πείτε για τα αλληλομαχαιρώματα στη ΝΔ;
Κούλης: Αυτό είναι θέμα των μετρήσεων τηλεθέασης, δεν παρεμβαίνω.
(Πίνει νερό)

Εγώ: (Κατά τη διάρκεια του "γκλου-γκλου") Θ’ αναλάβει η ΝΔ την πολιτική ευθύνη για τις οφσόρ;
Κούλης: (Πνίγεται, αφήνει το ποτήρι) Σε παρακαλώ, μη με πικραίνεις κι εσύ. Εμείς είμαστε μια σκιώδης τηλεοπτική κυβέρνηση που δεν ασχολείται με την πολιτική και θα το τηρήσουμε αυτό, όπως υποσχεθήκαμε προεκλογικά.

Εγώ: Πώς απαντάτε σ’ εκείνους που λένε ότι πρώην υπουργοί σας έφαγαν λεφτά από τον κοσμάκη;
Κούλης: Σ’ αυτό απαντά το πρόσφατο παρελθόν μας. Εμείς τηρούμε τις προεκλογικές μας υποσχέσεις και, θυμίζω, πριν τις εκλογές δεν είπαμε ποτέ ότι δε θα κλέψουμε χρήματα.

Εγώ: Ακούγεται ότι επίκειται ανασχηματισμός της τηλεοπτικής σας σκιώδους κυβερνήσεως, ισχύει;
Κούλης: Ναι άκουσα κι εγώ τις προάλλες το Θεό να μου λέει: «Αβραάμ, θα σώσεις να πας στο βουνό γι’ αυτό που λέγαμε;» Κώλωσα! «Μα θυσίασα τον Ισαάκ» Του λέω. «Άσε τα σάπια», μου πετάει Εκείνος. «Είχες βάλει κατσίκι στη θέση του!» Δυστυχώς ο Κύριος τα βλέπει όλα. Τι να κάνω λοιπόν;

Εγώ: Να διώξετε τον Βενιζέλο.
Κούλης: Γιατί εγώ;
Εγώ: Μα, νομίζω εσείς είστε σκιώδης πρωθυπουργός.
Κούλης: Σωστά.
Εγώ: Τον Βενιζέλο ούτε ψηφοφόροι σας τον θέλουν.
Κούλης: Βεβαίως και χαίρομαι γι' αυτό. Αλλά δε χωνεύει κανείς μας τον Βενιζέλο, ξέρεις γιατί; Διότι κανείς μας δε μπορεί να τον φάει. (Πιάνει το στομάχι του)

Εγώ: Κύριε πρόεδρε, από την ώρα που σχηματίστηκε η σκιώδης τηλεοπτική σας κυβέρνηση, τα κανάλια υποχρεώνονται να πληρώνουν, έστω με δόσεις, αλλά πληρώνουν την άδειά τους, το ΜΕΓΚΑ έκλεισε και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Σκάι έπεσε στα τάρταρα. Πώς απαντάτε;
Κούλης: Δεν απαντώ, γιατί, μην ξεχνάτε, ισχύει ακόμα ο νόμος περί μη ευθύνης υπουργών.

Εγώ: Συζητιέται ότι τα σκιώδη κυβερνητικά στελέχη σας είναι χωρισμένα σε ομάδες. Δεν σας ενοχλεί αυτό;
Κούλης: Εμένα μ’ ενοχλεί μόνο που δεν είμαι ακόμα κανονικός πρωθυπουργός. Καλά κάνουν και φτιάχνουν ομάδες τα παιδιά για να παίξουν μπάλα. Τι άλλο να έκαναν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: