23/11/17

ΕΞΩ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ

Από 26/5/07
Πόσες μέρες έλειψα στην Άπω Ανατολή και Ωκεανία και λύθηκαν τόσα προβλήματα στην Ελλάδα;

Επιστρέφουν τα κλεμμένα στα ταμεία και μάλιστα χωρίς να το έχω υποσχεθεί προεκλογικά. Μόνο τους τόκους κλέβουν, οι επενδυτές, όχι το κεφάλαιο κι ας παίξανε με το κεφάλι μου. Στο Σκοπιανό ξανά ησυχία και εκκρεμότητα, τι καλύτερο! Οι πανελλαδικές εξετάσεις στα σχολεία πάνε μια χαρά, ευκόλυναν και τα θέματα, ικανοποιώ και τους γονείς που δεν κατάφεραν εκείνοι πολλά στις πανελλήνιες εξετάσεις.

Σκέφτομαι να φύγω κάνα δίμηνο στη Νότια Αμερική, μπας και λυθούν έτσι και τα προβλήματα της ανεργίας και της υγείας.

Οι συντάξεις με δυο-τρεις μέρες στις Βρυξέλλες θ’ αυξηθούν, όσο για το Κυπριακό, όχι αστεία και πασαλείμματα! Είναι δύσκολο πρόβλημα. Χρειάζεται ένα εξάμηνο στην Αφρική και θα πάει καλά κι αυτό.

Είμαι μοναδικός. Σκέφτομαι ότι αν λείπω και τις μέρες των εκλογών θα ξαναβγώ με τα τσαρούχια. Η τακτική μου, η τακτική του εξώστη, θεόσωστη: μέσα απαντώ διά της σιωπής μου, έξω λύνω προβλήματα διά της απουσίας μου. Έξω πάμε καλά, μέσα δεν πάμε πουθενά, καλό κι αυτό.

Αν την κοπανήσω και τις 5-6 πρώτες βδομάδες του νέου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, τότε ο Παναθηναϊκός σίγουρα θα προηγείται στη βαθμολογία με μεγάλη διαφορά. Θα επιστρέψω και μέχρι να εξανεμιστεί η διαφορά, όλο και κάπου θα έχω βρει να πεταχτώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: