24/7/12

ΦΑΕ ΛΑΔΙ ΚΙ ΕΛΑ ΖΗΜΕΝΣ

Δεν ξεχνώ / εισαγγελέα ζητώ. 
Αναρτήθηκε 14/6/2009

Τα Δεκεμβριανά επεισόδια τα έφαγα μπουγάτσα με στουπί.
Το Ρουσόπουλο τον έφαγα με το ζόρι.
Τον Τατούλη τον έφαγα δυο φορές.

Τον Παπαθανασίου θα τον έτρωγα με όρεξη, αλλά θα τον πληρώσω κι αυτόν ακριβά.
Τον Αζόρ Ζαγορίτη θα τον φάω, γιατί ούτε γαβγίζει ούτε δαγκώνει.

Τη Φεβρωνία θα τη φάω στα ξαφνικά.
Τον Μεϊμαράκη δεν θα τον φάω γιατί θα βαρέσει κανόνι.
Το Δούκα τον έφαγα και μου ’κατσε στο στομάχι ο Εφραίμ.

Τη Dora θα τη φάω για να μη με φάει.
Τη Ζήμενς την τρώω σιγά-σιγά γιατί την αγαπάω.
Τα κοψίδια τα έφαγα προκαταβολικά στου Μπαϊρακτάρη.
Οι νταβατζήδες δεν τρώγονται με ανοιχτό στόμα.
Η ακρίβεια δεν τρώει εμένα. Γιατί να τη φάω;

Τον Γιωργάκη δε με συμφέρει να τον φάω, αλλά δεν τρώγεται πια ούτε μόνος του.
Τον προϋπολογισμό τον τρώει ο πάγκος.
Tο Γερμανό τον έφαγαν μισό το κόμμα, μισό ο ΟΤΕ.
Tον ΟΤΕ τον έφαγαν οι Γερμανοί.
Την Ολυμπιακή την έφαγε αέρα-πατέρα η πράσινη ανάπτυξη Βγενό και τα φυλάω.

Τις προεκλογικές υποσχέσεις τις τρώω στη καθισιά μου.
Τα μεγάλα προβλήματα τα τρώω στο εξωτερικό ταξιδεύοντας.
Τα δάση τα τρώω στα κάρβουνα.
Εργαζόμενους και συνταξιούχους τους τρώω λάχανο στις λαϊκές αγορές.

Τον Λιάπη τον έφαγα κατακούτελα.
Το κράτος το τρώω στη δίαιτα.
Τους κουμπάρους με τα βρ-ομόλογα τους έφαγα μονοκοπανιά και τα ’βγαλα από τη φυλακή.

Τα σκάνδαλα τα τρώω στον ύπνο μου.
Τις μίζες τις τρώνε άλλοι μαζί με το χρόνο μου.
Τον Καρατζαφέρη θα τον φάω στο φούρνο με μετανάστες.
Τα Σκόπια τα τρώω στη μάπα.
Τον Βουλγαράκη τον τρώω στο Άγιο Όρος στα όρθια.
Ο Πελέκης της Δικαιοσύνης μου έπεσε λίγο βαρύς.
Το χαμηλό ποσοστό στις €-εκλογές το τρώω με τα μάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: