16/7/12

Μπαμπά, γιατί ανάξιον εστί;

-Μπαμπά, πού έβαλε κόκκινες γραμμές η κυβέρνηση;
-Στις κόκκινες γραμμές, παιδί μου. Δεν τις επιτρέπουν.

-Τι είναι, μπαμπά, η Χρυσή Αυγή στο Ίλιον, Αγίους Αναργύρους, Άνω Λιόσια και στις γύρω περιοχές;
-Ο ιός του Δυτικού Ξύλου.

-Γιατί, μπαμπά, τσακώθηκε ο Οιδίπους με τον καθρέφτη του;
-Μια μέρα τον κοίταζε και του είπε «Γαμώ τη μάνα σου».
-Ο Οιδίπους ή ο καθρέφτης;

-Μπαμπά, τι πα να πει παρακμιακός;
-Ό,τι και να πει ο παρακμιακός είναι ληγμένο, παιδί μου. Ό,τι βρεις πάνω στον παρακμιακό ληγμένο είναι.

-Τι σημαίνει διακυβέρνηση, μπαμπά;
-Διακυβέρνηση παιδί μου, σημαίνει να δουλεύουν οι κλέφτες και οι αστυνόμοι.. Οι κλέφτες για να ταΐζουμε το πολιτικό σύστημα και οι αστυνόμοι για να μην πιάνουμε τους κλέφτες.

-Μπαμπά, ποιος είναι χειρότερος από τον Σόιμπλε;
-Ο Σόιμπλακ αν ήταν υπουργός Οικονομικών του Χίτλερ.

-Τι εννοούσε ο θείος Γιώργος μπαμπά, όταν είπε ότι η ανικανότητα της κυβέρνησης είναι μνημειώδης;
-Μνημονιώδης, παιδί μου.

-Γιατί μπαμπά, ανησυχεί ο Δον Κυρ-Φώτης;
-Βλέπει τον Βενιζέλο ν’ αρχίζει αντιπολίτευση, παιδί μου

Και μετά ήρθε ο Γιαπωνέζος και μου συστήθηκε σα να ήταν ο Τζέιμς Μποντ: «Μοτοσόι… Σούγκα Μοτοσόι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: