26/3/12

Τα θαύματα του Λοβέρδου

Στη Ζάκυνθο στην Πιερία και σε άλλα μέρη ο Λοβέρδος κατάφερε θαύματα. Τυφλοί είδαν, κουτσοί περπάτησαν. Όμως θαύματα έκαναν και η γραφειοκρατία και η ευνοικοκρατία. Τυφλοί οδηγούν ταξί, θανόντες εισπράττουν κανονικά τις συντάξεις τους και άλλα πολλά. Υπάρχουν και θαύματα που γίνονται από τη μέρα εκλογής Βενιζέλου στην προεδρία της Ιπποκράτους, όπως:
  • Ήμουν κουφός και είδα. 
  • Ήμουν άνεργος και απολύθηκα. 
  • Ήμουν άφραγκος και μου ’κλεψαν τα λεφτά. 
  • Έχασα 35 κιλά και ξεκίνησα δίαιτα. 
  • Πλήρωσα πρόστιμο στην εφορία επειδή δεν φοροδιαφεύγω. 
  • Μου πήραν τη δουλειά, τα λεφτά, το σπίτι και τους ξαναψηφίζω. 
  • Ήμουν πρίγκιπας κι έγινα Τσάκας. 
  • Ήμουν ΠΑΣΟΚ κι έγινα μπλε. 
  • Ο ελληνικός λαός διεκδικεί επίδομα αναπηρίας. «Μας κούφαναν οι κυβερνήσεις», λένε εκπρόσωποί του. 
  • Σχεδόν όλα τα ελληνικά υπουργεία έκαναν αίτηση για επίδομα τυφλότητας κατά το «Δεν βλέπουμε την τύφλα μας». 
  • Είμαι ανύπαντρος και παίρνω επίδομα γάμου γιατί βρίσκομαι σε ηλικία γάμου. Το παίρνω όμως ως επίδομα αναπηρίας, επειδή έχω διάγνωση ότι θέλω να παντρευτώ. 
  • Όλα στο κεφάλι μου έγιναν κερατούργημα. 
  • Από πέρσι κάνω φτηνές διακοπές χωρίς μεσάζοντες. Στο σπίτι μου 
  • Από Οίκος έγινε Το Πουλί του Ναύτου. 
  • Αποκτήσαμε εν ζωή νέο φόρο μεταβίβασης τελευταίας κατοικίας. 
  • Επιτρέπεται το γιαούρτωμα και η ρίψη αβγών σε κυβερνητικούς μόνο όταν τους βλέπουμε να περνούν από τη μικρή μας οθόνη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: