Και ΕΔΩ
Διδασκαλία όχι με γράμματα, αλλά με εικόνες από τον Σκάι. Και τις Κυριακές με dvd της Καθημερνής
Όλο το χρονικό της επανάστασης του 1821 μπορεί να γίνει αντιληπτό από τα παιδιά με μια εκπαιδευτική εκδρομή στα Βλάχικα της Βάρης.
Για το «Κρυφό Σχολειό», αρκεί ένας καθημερινός οδηγός περιπτέρου, «Πώς να κλέψετε την εφορία».
Για την μεταπολεμική ιστορία μας αρκεί η ταινία «Το μεγάλο φαγοπότι». Κυριακή από την Καθημερινή και από Δευτέρα την προβάλλει κάθε βράδυ ο Σκάι.
Για την άλωση της Κωνσταντινούπολης θα βλέπουμε στην οθόνη κάποια βαριά ήττα της ΑΕΚ από τη Φενέρ Μπαξέ.
Για την καταστροφή της Σμύρνης θα προβάλλονται ρεπορτάζ για το τι γίνεται στο λιμάνι του Πειραιά λίγο πριν το Δεκαπενταύγουστο. Έτσι θα γίνει κατανοητό ανώδυνα τι πα να πει συνωστισμός.
Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να μάθουν τα παιδιά των Νεοελλήνων τι διαδραματίστηκε στις μέρες της Κατοχής. Πολύ απλά το βιβλίο μπορεί να περιλαμβάνει dvd με στιγμιότυπα από επεισόδια στις μέρες διακοπών Άγγλων τουριστών στην Κέρκυρα ή στην Κρήτη.
Περί ιστορικών ζευγαριών όπως, Περικλής-Ασπασία, Ιουστινιανός-Θεοδώρα, Μαντώ Μαυρογένους-Δημήτριος Υψηλάντης, Βασίλισσα Αμαλία-Στρατηγός Καλλέργης, Παπαφλέσσας-Δανδουλάκη, Αγάς-Γιουσουφάκι, Αλκιβιάδης και φίλοι, Μέγας Αλέξανδρος και Ευνούχος, Κολοκοτρώνης και «Κωλώνουν τα παλικάρια;», Δίας-και δε συμμαζεύεται, όλα αυτά καλύπτονται κάλλιστα με δυο-τρία βίντεο στο δελτίο ειδήσεων Σκάι, αν θέλουν να περάσει κάποτε το δελτίο του STAR.
Μετά από εικοσαετή έρευνα πάνω στο φαινόμενο του εκπουστισμού των πρωταγωνιστών της ένδοξης εθνικοαπελευθερωτικής εθνοκεντρικής επαναστάσεως του 1821 κατέληξα στα εξής πορίσματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Οι αγωνιστές, παρά το γεγονός πως φορούσαν, φούστα, ασορτί καλσονάκι, καλτσοδέτα με φιόγκο κλπ, δεν ήταν μουρλές στην συντριπτική πλειοψηφία τους. Ήταν απλά παρενδυτικοί.
2. Ο Κολοκοτρώνης, παρά το πλούσιο μακρύ μαλλί, το μουστάκι που παραπέμπει στους βίλατζ πίπολ, την φουστίτσα με το ασορτί καλσονάκι κλπ αλλά κυρίως με αυτήν την ολοφάνερη προκτολογική αναφορά στο όνομα του, δεν ήταν απαφτούς. Ουδέποτε αδνρικό πέος διαπέρασε τον πρωκτό του μεγάλου αυτού ανδρός.
3. Σε αντίθεση με τον γέρο του Μοριά, ο Αθανάσιος Διάκος ήταν αμφιβόλου σεξουαλικού προσανατολισμού, μια που υπάρχει ντοκιμαντέρ με την εκτέλεση του, όπου την ώρα που οι προαιώνιοι οχτροί μας Τούρκοι του χώνουν ένα παλούκι στον κώλο, αυτός απαγγέλλει ποίηση και συγκεκριμένα:
"για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να με πάρει -
μόλις μου'χώσαν στον πρωκτό ένα χοντρό παπάρι."
Συμπέρασμα: Συνέλληνες ηρεμήστε. Ο γέρος του Μοριά δεν ήταν τσιτσιμπίρμπιλος. Όλα καλά, διαλυθείτε ησύχως.