Ο υπουργός που μεταφέρει και επικοινωνεί ταυτόχρονα,
κύριος Ευρυπίδης By Night πάει καλά.
Στα τυπικά, απέτυχε κι αυτός,
να πωλήσει την Ολυμπιακή,
ακριβώς όπως όφειλε να κάνει,
ακολουθώντας την εθνική γραμμή που κράτησαν
και όλοι οι προηγούμενοί του.
(Δεν πουλάμε την αεροπορία, πουλάμε αέρα)
Μόνη λύση που διαφαινόταν στον ορίζοντα
μέχρι εκείνη τη δραματική στιγμή
ήταν ν’ αγοράσει μυστικά την Ολυμπιακή
το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο κι έτσι να την πατήσει
(πιαστεί Κώτσος) ο αγοραστής του.
Αυτή η λύση έπαιζε μέχρι να εμφανιστεί στην πιάτσα
των αιθέρων η MIG. Γιατί σου λέει ο Βγενόπουλος,
μόνο όποιος έχει τη MIGα MIGιάζεται την ευκαιρία.
Μόνο 240 εκ. € δίνει ο Βγενόπουλος για την Ολυμπιακή.
Δεν πειράζει. Μη χειρότερα να λες!
Η αεροπορία μας ξεκίνησε
ως πολύφερνη νύφη και από την καθυστέρηση
εύρεσης γαμπρού έγινε πολύφρενη,
πάει για σχιζόφρενη και καταντά σαν τη
μεγαλοκοπέλα ανύμφευτη που ενσάρκωνε
κάθε τόσο σε ταινίες η Γεωργία Βασιλειάδου.
Φαντάζεσαι να μας ζητούσαν και προίκα;
Αλλά 240 εκ. μου φαίνονται λίγα.
Κύριε Πρόεδρα αεροπώλα μου, όταν έδινες τα 28 δις €
στις τράπεζες, γιατί δε φύλαγες 240 ψωροεκατομμυριάκια
να με τα δώκεις εμένα να πάρω εγώ την Ολυμπιακή;
Σίγουρα ο πολυμέτοχος και της ΠΑΕ Παναθηναϊκός
και πρώην πράσινος ξιφομάχος, σκέπτεται ν’ αλλάξει
όνομα στην Ολυμπιακή, γιατί δεν ταιριάζει στο προφίλ του.
(Σίγουρα ούτε και στο ανφάς)
Κυρίες και κύριοι……
«Παναθηναϊκή Αεροπορία»
(Πώς λέμε «Αντώνης Αντωνιάδης»)
ή «Παναθηναϊκές Αερογραμμές».
(Άμεση σύνδεση με το αεροδρόμιο Ελληνικού,
άντε και Ελευσίνας)
Το όνομα που απορρίφθηκε: «Πανελλαδική Αεροπορία».
Τσάμπα θα πήγαινε. Έτσι κι αλλιώς από τα δρομολόγια
εγγύς εξωτερικού μόνο εκείνα της Θεσσαλονίκης
θα διατηρούνταν ως κερδοφόρα.
Μέχρι φυσικά ο Ψωμιάδης βάλει μπρος
τις «Μακεδονικές Αερογραμμές».
(Για να φτάνει γρήγορα στα τηλεοπτικά
κανάλια του αθηναϊκού κατεστημένου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου