24/10/08

Tι καταφέρνουμε, Ρομπέν;

Ωραία. Μια ζωή έχουμε αυτοδυναμίες
για να κάνει κάθε κυβέρνηση ό,τι της καπνίσει.
Τι κερδίζουμε;

Είμαι ο Ρομπέν των φτηνών.
Αγοράζω φτηνά και τα πουλάω

στους φτωχούς ακριβά.

Πολύ ωραία. Μια ζωή έχουμε δικομματισμό.
Τι καινούργιο βλέπουμε;

Είμαι ο Ρομπέν των δασών.
Κλέβω δάση από το Δημόσιο

και τα μοιράζω στις φτωχές μονές καπέλο.

Μια το ΠΑΣΟΚ μια η ΝΔ. Κάθε φορά χειρότεροι,
όχι μόνο από τον προηγούμενο, αλλά και από
τον εαυτό του ο καθένας τους. Τι κερδίζουμε;

Είμαι ο Ρομπέν των παστών
Μπαίνω σε σούπερ-μάρκετ, κλέβω παστά

και τα προσφέρω στους φτωχούς φίλους μου
που με περιμένουν στην κοντινότερη λαϊκή αγορά.
Μετά μαζευόμαστε στο καφενείο, τα μοιράζουμε
μεταξύ μας τίμια και το βράδυ κάνουμε ρεφενέ.

Τέλεια. Μια ζωή δίνουμε τα μισά λεφτά
που διαθέτουμε σε στρατιωτικούς εξοπλισμούς.
Τι καταφέρνουμε;

Είμαι ο Ρομπέν των σταυρών.
Κλέβω σταυρούς από νεκροταφεία

και τους μοιράζω στους βουλευτές
των κυβερνητικών κομμάτων.

Κατακτήσαμε τα Βαλκάνια; Πήραμε τη Μικρά Ασία,
την Κύπρο, την Κάτω Ιταλία, την Αίγυπτο των Πτολεμαίων
και τα λοιπά εδάφη της Αυτοκρατορίας του Μεγάλου Αλεξάνδρου;

Είμαι ο Ρομπέν των ζημιών.
Κλέβω ζημιές από τράπεζες

και άλλα ευαγή ιδρύματα και τις μοιράζω
σε μικρομεσαίους για να πάρουν
κι αυτοί ενίσχυση σωτηρίας.

Ή μήπως η χώρα μας είναι το μοναδικό μέλος του ΝΑΤΟ
που για να μη δεχθεί επίθεση πρέπει να της παίρνουν
και τα σώβρακα για όπλα; Θα τρελαθούμε;

Είμαι ο Ρομπέν των κοριών.
Κλέβω κοριούς και τους πετάω στους πολιτικούς

που βλέπουν τι γίνεται, αλλά κάνουν τον ψόφιο κοριό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: