22/10/08

Έξυπνη ΤιΒί

Η μαλακία δεν έχει όρια.

Ένας σωρός μαλάκες μας προτρέπουν από την τηλεόραση
να μην αγοράζουμε αγροτικά προϊόντα από άλλες χώρες.
Γιατί, ρε δικέ μου; Επειδή είναι πιο φτηνά;
Ή επειδή αγοράζοντας ελληνικά βοηθάμε
στην καταστροφή της γης μας;

Ν’ αγοράζω ελληνικά επειδή μόνο οι Έλληνες αγρότες
μπορούν να ξεράνουν τον τόπο;

Και μετά θα βγαίνουν ηλίθιοι στα κανάλια με σποτ και μου λένε
πως πρέπει να προστατεύσω τους υδάτινους πόρους της χώρας μου.

Να μην πίνω νερό, ρε μαλάκες; Εγώ φταίω για όλα;
Μου λένε και να ξυρίζομαι χρησιμοποιώντας κυπελάκι
για να πλένω το ξυραφάκι. Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται.
Άλλοι μου λένε να βάζω το πλυντήριο όχι στους 40,
αλλά στους 30 βαθμούς Κελσίου. Εγώ φταίω
και για την υπερκατανάλωση ενέργειας;

Έλέος! Είμαι αθώος, κύριε πρόεδρε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου