31/5/07

Η ΑΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΨΥΧΙΑΤΡΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΓΛΙΣΤΡΙΔΑ

Εντάξει, γιατρέ μου, να κουβαλήσουμε τα ευρήματα της Ακρόπολης στο νέο μουσείο στου Μακρυγιάννη. Αν όμως μετά βγει κάνας Καραγκιόζης και ζητήσει την επιστροφή των μαρμάρων στον ιερό λόφο, τι θα κάνουμε;

Δε λέω, ωραίο κορμί η Καρυάτιδα. Αλλά 185 κιλά; Τι να την κάνω; Ο Ευαγγελάτος που απέδειξε ότι δεν υπάρχουν διαιτολόγοι στην Ελλάδα!

Μόνο ο ΟΟΣΑ είναι με τον Έλληνα. Εξήντα πέντε χρονών παλικάρι θα πάρω σύνταξη; Τι το κάναμε, ρε ζηλιάρηδες όλου του κόσμου; Εγώ στα ογδόντα έβαλα στοίχημα ν’ απατήσω τη γυναίκα μου, ακριβώς πάνω στην πρώτη επέτειο γάμου μας κι ας είναι έγκυος. Να παίρνει παράδειγμα και το παιδί μας.

Γιατί, γιατρέ μου, ο Χριστόδουλος ενοχλείται που υπάρχει ο Συνασπισμός και όχι το αριστερότερο ΚΚΕ; Έχουνε κοινά χωράφια να μοιράσουνε;

Γιατί στην Ελλάδα φύονται άνθρωποι που ανά πάσα στιγμή έχουν πρόχειρη μια δικαιολογία και μια κωλοτρυπίδα έτοιμη για όλα;

Πάντως οι εξεγερθέντες του Μάη του ’68 δεν πρόδωσαν τις αξίες τους. «Η φαντασία στην εξουσία» ήταν ένα από τα βασικά τους συνθήματα. Άλλος ένας που έμεινε πιστός και υπηρέτησε πιστά αυτό και το έκανε και πραγματικότητα γι’ άλλη μια φορά είναι ο σημερινός υπουργός εξωτερικών της Γαλλίας.

Γιατί, γιατρέ μου, φεύγουν στελέχη και ψηφοφόροι του ΚΚΕ και πηγαίνουν στο ΛΑ.Ο.Σ. του Καρατζαφέρη; Έχουν κοινά εθνικιστικά ή λαϊκατζήδικα χαρακτηριστικά;

Γιατρέ μου, είδα όνειρο τον Vas-Vas να φωνάζει «Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική». Μοίραζε φυλλάδια και διαμαρτυρόταν για μαύρους που πουλάνε cd με το τραγούδι του. Τον είδα στημένο έξω από κινηματογράφο που πρόβαλλε τους «Πειρατές της Καραϊβικής». Δεν είμαι σίγουρος όμως ότι τον είδα στον ύπνο μου.

Γιατί, γιατρέ μου, όποιο ζώδιο και να μου διαβάσουν, δε μπα να ’ναι και δεκαετίας και Παρθένος και Αιγόκερως, αν μου πουν ότι ’ναι δικό μου το βρίσκω να ταιριάζει με το μέλλον μου; Αφού είμαι Δίδυμος και ζω ακόμα στο 1962.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου