19/5/07

ΕΛΑ, ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ

Από 19/5/07
Είδα στον ύπνο μου έναν εφιάλτη σκευωρίας εναντίον μου. Ήμουν, λέει, διοικητής αστυνομικού τμήματος και οι απόλυτα κακοί του σύμπαντος, για να μην κάνω σωστά τη δουλειά μου και για να μην κυνηγάω τους εγκληματίες, με τάιζαν χρήματα σε μετρητά και επιταγές με σκοπό να με διαφθείρουν. Και τα κατάφεραν, γιατί με το στομάχι μου γεμάτο και βαρύ δε μπορούσα να τρέξω να πιάσω κανέναν. Σκευωρία ήταν, είμαι αθώος, γιατρέ μου, τι να κάνω;

Έλα, γιατρέ μου, άκουσα ότι τα πρόστιμα που μοιράζει το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο στα τηλεοπτικά κανάλια είναι πολύ τσουχτερά. Μετά έμαθα ότι τα πρόστιμα είναι ο κράχτης για να δείχνει το ΕΣΡ ότι υπάρχει έλεγχος για τις αυθαιρεσίες των ΜΜΕ και ότι προστατεύει την αξιοπρέπεια των τηλεθεατών σαν εμένα. Μετά όμως, γιατρέ μου, έμαθα ότι τα πρόστιμα αυτά τα τρώει η μαρμάγκα στο συρτάρι του Υπουργού Τύπου. Γιατρέ μου, τρελάθηκα. Τι να κάνω; Γιατρέ μου μ’ ακούς;

-Τουουουουτ-

Δεν υπάρχουν σχόλια: