17/8/12

ΕΠΤΑ ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΤΗΛΕ-ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ 'ΛΕΓΑ

1) ΧΟΝΤΡΟ-ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΔε μ’ ενδιαφέρει, ούτε μ’ ενδιέφερε ποτέ πώς θα τελειώσει το «Παρά-5», ούτε
θα τελειώσει όπως λες εσύ.


2) ΨΕΥΤΟ-ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ
Εγώ παρακολουθώ σημαντικότερα προγράμματα, αλλά άρχισαν για τα καλά τα δημοσιεύματα και οι απορίες μεσημεριανάδικων, τύπου: «Με ποια κοπέλα βγαίνει ο Σαρμπέλ; Γιατί δεν παντρεύονται;»





Πρόωρες εκλογές άμεσα, ζητά επιμόνως η Νέα Δημοκρατία.





4) ΚΑΡΑ-ΑΦΕΛΕΙΑ
Γιατί πέφτουν οι μισθοί και οι συντάξεις, αλλά δεν πέφτουν και οι τιμές στην αγορά;



5) ΠΤΩΧΟ-ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΑ
Γιατί ο Ολυμπιακός δεν πήρε φέτος το κύπελο;







6) ΨΩΡΟ-ΓΝΩΣΙΟ-ΦΟΒΙΑ
Εγώ το ’ξερα ότι θα σου φάνε τα λεφτά οι απατεώνες. Μην κοιτάς που δε στο ’λεγα!




7) ΚΑΚΟ-ΦΙΛΙΑΔε με πειράζει που τα κατάφερε καλύτερα από μένα, αλλά δε σημείωσε και τόσο μεγάλη επιτυχία!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εξάλλου ποτέ δεν μου άρεσε η τηλεόραση, απλά βλέπω λίγο μετα την δουλέια το απόγευμα και μετά κανα δυο ώρες μέχρι να με πάρει ο ύπνος..ε και το σαβγ/κο όταν είμαι σπίτι. γενικά δεν βλέπω πάτνως τηλεόραση