12/9/14

Εκ-λογικά τους πετάμε στο χρονοντούλαπο της υστερίας

Η Υγεία πηγαίνει στο Κέντρο το Ιατρικό. Ούτε ΤΑΒΟΡ (ήδη) στον κόρφο σου.

Ίσως παρακάτω δείτε άξαφνα μπροστά σας ένθετα από πολιτική αντιπαράθεση ενός τραπεζικού και μίας αθλητικατζούς. Δεν φταίμε εμείς.

ΑΝΝΑ: Άντε και γραμήσου.
ΓΚΙΚΑΣ: Παρ' τη και κοιμήσου.

Οι εκλογές του 1946…
…θα πάρουν την εκδίκησή τους. Για περισσότερα

ΑΝΝΑ: Τη μπαίρνω και κοιμάμαι και το γκώλο σου θυμάμαι.
ΓΚΙΚΑΣ: Εγώ δεν έχω κώλο, έχω ένα πολυβόλο για το δικό σου κώλο.

Γλώσσα
Δε θέλουμε αριστερή κυβέρνηση Λυκ’ ουδενί λόγω.
Οδυσσέας Ομήρου
«Νόστιμον ήμαρ».
Μπένι Σαμαρά
«Νόστιμον ΔήΜΑΡ». (Σλουρπ)

ΑΝΝΑ: Στον δικό μου δε χωράει, στον δικό σου κολυμπάει.
ΓΚΙΚΑΣ: Είπες το ’να, είπες τ’ άλλο, κάτσε τώρα να στον βάλω.

Τεστ ΓΑΠ
Για κάβουρα ζυγού στον τράχηλό μας.
Βορίδης
«Όχι προληπτικές εξετάσεις. Θα ψοφήσεις που θα ψοφήσεις, παλιοκουμμούνι, μέχρι τότε ζήσε τουλάχιστον ευτυχισμένος. Κι ούτ’ ένα ευχαριστώ, καθάρματα».
Τεστ ΠΑΠ; Χαρά στο πράγμα!...
Στο κάτω-κάτω τι ήταν ο Γιώργος Παπανικολάου; Ένας γιατρουδάκος που έγινε δεκαχίλιαρο κάτι που οδήγησε στην κατάργηση της δραχμής. Γιατρός της δραχμής.

ΑΝΝΑ:  Όσο μιλάς τον πιπιλάς.
ΓΚΙΚΑΣ: Όσα λες φούτσα θες.

ΗΠΑ, είπα, λέω
Απεδείχθη ότι αι σταυροφορίαι ισλαμιστάς ωφελούν.
Η φωτογραφία….
…προς μνήμην και συμμόρφωσιν

Προτιμούμε τις εκλογές του 1944

ΔΕΘέλω…
…να μεταδοθεί τηλεοπτικά η ομιλία του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Ποιος και πόσο μολόκος είμαι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: