2/2/18

Η Ραφαέλα Καρρά στο συλλαλητήριο

Μακεδονική χΙΔΕΑ, ολανθίστη ορχιδέα
Η Μακεδονία δεν είναι όνομα, δεν είναι πατρίδα, είναι γκόμενα. Ο Γιάννης Ξακουστής είχε μια κόρη, που μεγάλωσε και την παντρεύτηκε ο Αλέξανδρος Χώρας. Μακεδονία Ξακουστή του Αλεξάνδρου Χώρα.


Ο πρωθυπουργός της πγδ της Μακεδονίας απειλεί: “Αν πέσει η κυβέρνηση Τσίπρα θα ονομάσω τη χώρα μου Δημοκρατία του Βαρδάρη”.

Λάβαμε απειλητική επιστολή: “Στο συλλαλητήριο Συντάγματος Αθηνών και πάσης Ελλάδος θα γίνει ΜΑΚΕΛΕΙΟνία”.

Επί του θέματος τώρα και η Ραφαέλα Καπνικαρέα Καρρά (μακρινή θεία του Βασίλη Καρρά) επιμένει Μακεδονία. Συμμετέχει στο συλλαλητήριο Αθηνών και πάσης Ελλάδος. Θ' απευθύνει σύντομο αγωνιστικό χαιρετισμό, τον οποίο έχουμε και μεταδίδουμε αποκλειστικά:
“Aaaa. A far l'amore comincia tu. Aaaa. A far l'amore comincia tu. Se lui ti porta su un letto vuoto il vuoto daglielo indietro a lui fagli vedere che non è un gioco, fagli capire quello che vuoi. Ahhaa. A far l'amore comincia tu. Aaaa. A far l'amore comincia tu. E se si attacca col sentimento portalo in fondo ad un cielo blu. Le sue paure di quel momento, le fai scoppiare soltanto tu. Scoppia, scoppia mi sco-Scoppia, scoppia mi scoppia il cuor. (ΔΥΝΑΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ) Scoppia, scoppia mi sco-Scoppia, scoppia mi scoppia il cuor. Liebe, liebe, liebelei. È un disastro se te ne vai. Scoppia, scoppia mi sco-Scoppia, scoppia mi scoppia il cuor”. 

Και τώρα, πατρικώτισσες, πατρικότες η εν συλλαλητηρίω “ΚΑΡΜΙΝΑ ΜΠΟΥΡΔΑΡΑ”  που κατακεραυνώνει τον αλυτρωτισμό τω Σκοπιανώνε.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Μεταφρασμένοι στα ελληνικά οι στίχοι του πιο γνωστού τραγουδιού για τον εθνικό μας κίνδυνο από τα Σκόπια:

(Αααα) Για να κάνετε έρωτα ξεκίνα εσύ (δις)

Εάν αυτός σε πηγαίνει σε ένα κρεβάτι άδειο
Το κενό δώσ' το πίσω σ' εκείνον
Κάνε τον να δει ότι δεν είναι ένα παιχνίδι
Κάνε τον να καταλάβει αυτό που θέλεις

(Αααα) Για να κάνετε έρωτα ξεκίνα εσύ (δις)

Και αν κολλήσει στο συναίσθημα
Φέρε τον στο φόντο ενός μπλε ουρανού
Τους φόβους του εκείνη τη στιγμή
Τους κάνεις να εξαφανιστούν μοναχά εσύ

Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπά-
Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπάει η καρδιά
Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπά-
Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπάει η καρδιά

Αγάπη, αγάπη, ερωτοτροπία
Είναι μια καταστροφή αν φύγεις
Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπά-
Έκρηξη, ξέσπασμα μου σπάει η καρδιά”

Δεν υπάρχουν σχόλια: