27/12/17

Ε-Ε-Ε-έρχεται

Ο Κουτσούμπας ευχήθηκε ευτυχές 1917 και καλή Οκτωβριανή Επανάσταση.

Πρόωρη πρωτοχρονιά ζήτησε το 2018. Ο λαός αρνείται: Παλιέ χρόνε, ζεις, εσύ μας οδηγείς.

Ο Σαμαράς είναι εθνικά σκεπτόμενος. Χρησιμοποιεί δηλαδή εθνικό θέμα, την ονομασία των Σκοπίων, (δικό τους πρόβλημα είναι) για να ρίξει μια κυβέρνηση. Τα κατάφερε το 1993 κι έριξε την κυβέρνηση Κώστα Μητσοτάκη, παλεύει τώρα να το ξαναχρησιμοποιήσει μέσω του γιου Μητσοτάκη για να ρίξει την κυβέρνηση Τσίπρα. Σίγουρα είναι κωμωδία.
 
Εθνικό θέμα και η ΣΕΚΑΠ, που ήταν επί Σαμαρά να την πάρουν Τούρκοι, αλλά Αντώνης-Μπένι την φόρτωσαν στον Σαββίδη.  Την χρησιμοποιεί κι αυτή μέσω τελωνείου και εφετείου για να ρίξει την κυβέρνηση Τσίπρα. Άλλο τρόπο να αναρριχηθεί στο Μαξίμου ο Κούλης δε μπορεί να βρει. «Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες, δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες». 

Τα εφετεία διώχνουν ξένους επενδυτές.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ΣΕ ΤΣΙΠΡΑ
Με νόμους και συμβόλαια και με μεγάλα λόγια δε συντηρείται ο έρωτας και της καρδιάς η φλόγα. Άκου λοιπόν προσεχτικά χωρίς φωνές και σχόλια: Δεν είμαι υπουργός εγώ για να με απολύσεις και ούτε στο τηλέφωνο να θες να μου μιλήσεις. Αλλού είναι το σενάριο κι αλλού ο σκηνοθέτης, γι' αυτό σου καταλόγισα ζημιά εκ προ μελέτης. Δε σου πηγαίνει εσένανε για να κρατάς πιστόλι και δεν ταιριάζει δίπλα του όταν φοράς βραχιόλι. Αλλού είναι τ’ άστρα τ’ ουρανού κι αλλού οι αστρολόγοι. (Εγώ δεν είμαι υπουργός – 1996 / Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου / Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος / Πρώτη εκτέλεση: Γιώργος Νταλάρας)

ΜΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: