18/7/17

Αξιωματική Δικαιοσύνη

Εγώ έχω εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη, εκείνη, με το δίκιο τη,ς δεν μου έχει και πολύ, αλλά κι εγώ δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στους Έλληνες δικαιούχους, πώς λέμε δικαστές.

Κάποιοι κύριοι δικασταί δεν έδωσαν 3-2 ανασταλτικό χαρακτήρα στην έφεση της Ηριάννας. Χειροτερεύουν τη θέση τους, αλλά ποιος να τους το πει χωρίς να έχει καλά λεφτά στην τσέπη του.

Εγώ: Κύριε εισαγγελεύ, τον ξέρετε τον (συγκατηγορούμενο ) Περικλή;
Εισαγγελεύς: Ποιον Περικλή;
Εγώ: Τον ξάδερφο της Ελένης;
Εισαγγελεύς: Ποιας Ελένης.
Εγώ: Της αδερφής του Μηνά.
Εισαγγελεύς: Ποιανού Μηνά;
Εγώ: Κύριε εισαγγελεύ, θέλετε στ' αλήθεια να σας απαντήσω;

Κρατικοποίηση των λεωφορείων στη Θεσσαλονίκη; Πάμε για κομμουνισμό; Όχι δα! Σιγά τα ΟΑΣΘ. 

Στις Βρυξέλλες η Κοιμισιόν απορεί: έχει ο Κούλης (Ραν-Ταν-) Πλαν Μπι σε περίπτωση που χάσει τις επόμενες εκλογές;

Πέρα από τις βροχές καλοκαιριάτικα, έχουμε και χιονοθύελλα στον Όλυμπο μέσα Ιουλίου, άρα ο Τραμπ είχε δίκιο ότι για τις αλλαγές στο κλίμα δεν φταίει ανθρώπινος παράγοντας. Φταίει ανθρώπινος μαλάκας που κάνει το αμερικανάκι.

Έχω δικαιοσύνη στην ελληνική εμπιστοσύνη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: