8/3/17

Γυναίκα είσαι και φαίνεσαι

Σήμερα, εγκόσμια ημέρα της γυναίκας, (δεν ξέρουμε ποιας) δεν θα λέμε ότι, μετά το σκύλο, η γυναίκα είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου. Γι' αυτό τη λέμε χαϊδευτικά "σκύλα".

Οι νεοέλληνες; τιμούν την Ήρα την προστάτιδα του γάμου με τα κέρατα ως το ταβάνι. Γι' αυτό σε θηλυκά σκυλιά είναι συχνό ΄το όνομα "Ήρα". Ο Δίας έλεγε την Ήρα σκύλα κι εμείς τη σκύλα τη λέμε Ήρα.

Δεν ξεχνάμε την κατάκτησή μας επιτέλους να δουλεύει και η γυναίκα που μέχρι τη δεκαετία του '60 καθόταν σπίτι και μας απατούσε, όταν φυσικά δε μαγείρευε, δεν έπλενε, δεν συγύριζε το σπίτι, δεν μεγάλωνε τα παιδιά ή δεν έπαιζε πινάκλ.

Ο Ρασούλης έγραψε "Από τη γυναίκα ούτε ένα καλό δεν είδα". Μετά όμως το χάλασε: "...μα πίστεψέ με, είναι η μόνη μου ελπίδα". Δεν ξέρουμε φυσικά για ποια γυναίκα μιλούσε κι αυτός, αλλά νομίζουμε ήταν υπερβολικός, ίσως επειδή δεν έπαιζε ΠΡΟ-ΠΟ και δεν αγόραζε λαχεία. Έπαιζε μόνο στη γυναίκα. Εγώ παίζω στο 17 κόκκινο. 

Οι γυναίκες είναι σαν τσι πούστηδοι, γιατί κι αυτές θα στη φέρουν από πίσω.

Κατά τη γνώμη μας σωστά μια μόνο μέρα του χρόνου είναι της γυναίκας. Θα προτιμούσαμε βέβαια να είχε επιλεγεί η 29η Φεβρουαρίου.

Για μένα μόνο μία γυναίκα στην ιστορία έκανε κάτι καλό, με έφερε τον κόσμο. (Ονόματα όπως ΓΑΠ και Μαργαρίτα δε λέμε)

Η βιολογία είναι πουτάνα. Λέει ότι το αντρικό σώμα είναι ένα ατροφικό γυναικείο σώμα. Δε λέει όμως ότι η τσέπη του άντρα είναι μία ατροφική γυναικεία τσάντα.

Η αλήθεια για την καταπίεση του άντρα από τη γυναίκα φαίνεται στο γάμο όπου μόνο η γυναίκα χαίρεται μέσα στο άσπρο νυφικό της και ο άντρας είναι στα μαύρα του.

  • Αναγνωρίζουμε ότι όχι ο άντρας, η γυναίκα είναι που κάνει τα παιδιά, κάνει όμως και κόρες.
  • Η 8η Μαρτίου είναι η μέρα της γυναίκας. Δεν ξέρουμε ποια είναι η νύχτα της γυναίκας.
Ο μόνος άντρας που πόνεσε τη γυναίκα του το πλήρωσε ακριβά. Θυμίζουμε: "Δεν είχα τη γκόμενα για ευχαρίστηση, κύριε πρόεδρα. Είπα, η γυναίκα μου δουλεύει, πλένει, μαγειρεύει, μεγαλώνει τα παιδιά, φροντίζει το σπίτι κι εγώ αντί για ένα ευχαριστώ θα τη μπηδάω κι όλας;"

-Της γυναίκας η καρδιά είναι μια άβυσσος.
-Και πού να σου πω για το στομάχι της. Μην πω για τη ντουλάπα της.


Εκτιμώ όμως τη γυναίκα που μιλάει αντρίκια.

Πώς διαλέγει σύζυγο μια κοπέλα; Παίζει ρόλο η αγάπη, αλλά πιο πολύ αν έχει καλή δουλειά, σπίτι και λεφτά, καλό αυτροκίνητο, εξοχικό....

Οι γυναίκες ιδιωτικοποιούνται όταν παντρεύονται, έχουν δηλαδή έναν και μοναδικό πελάτη. Ισχύει και για άνδρες. Πότε μετοχοποιούνται οι γυναίκες το ψάχνουμε

Η μετάφραση είναι σαν τη γυναίκα. Όταν είναι πιστή δεν είναι όμορφη.

Η γυναίκα του Καίσαρα, ακούμε, δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται. Σήμερα όμως, στην εποχή της εικόνας, η γυναίκα του όποιου καίσαρα αρκεί να φαίνεται τίμια. Το αν πραγματικά είναι τίμια ενδιαφέρει μικρό κοινό, άρα δεν είναι άξιο λόγου.

Λανθασμένη έκφραση για κάποιον με πρωτότυπες ιδέες : “Έχει θηλυκό μυαλό”. Η ψυχολογία δείχνει ότι ο η αντρική ευφυΐα είναι που έχει σχέση με τη δημιουργία, αφού ο άντρας έχει το ένστικτο του κυνηγού. Η γυναίκα έχει πρακτικό μυαλό, γι' αυτό και πετυχαίνει σε θέσεις όπως, προσωπάρχης. Δημιουργικά οι γυναίκες είναι πίσω, εκτός πολλών άλλων τομέων, στη λογοτεχνία και στη ζωγραφική και σίγουρα όχι, όπως λένε οι ανόητοι, επειδή είναι κλεισμένες πιο πολύ στο σπίτι. Ίσα-ίσα, στη δημιουργία αυτό αποτελεί προτέρημα. 

Γι' αυτό και το μαγείρεμα είναι επάγγελμα αντρικό, αφού η συντριπτική πλειονότητα των σεφ είναι άντρες. Γιατί όμως, αφού το μαγείρεμα είναι στο σπίτι γυναικεία δουλειά; Ακριβώς επειδή αποτελεί φαντασία. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στο σχεδιασμό ρούχων.
  • JIM BACKUS: Πολλοί άνδρες οφείλουν την επιτυχία τους στην πρώτη τους γυναίκα, και τη δεύτερη γυναίκα στην επιτυχία τους.
  • JOEY ADAMS: Ερωτεύθηκα δύο πράσινα μάτια. Το λάθος μου είναι ότι παντρεύτηκα ολόκληρο το κορίτσι.
  • HELEN ROLAND: Όταν μια γυναίκα παντρεύεται, ανταλλάσσει το ενδιαφέρον πολλών ανδρών με την αδιαφορία ενός.
  • ΑΓΝΩΣΤΗΣ: Ο άντρας μου είναι κερατάς κι εγώ καλή γυναίκα.

Πίσω από κάθε πετυχημένο μαλάκα κρύβεται μια γυναίκα. Και πίσω από κάθε αποτυχημένο, φυσικά.

Οι γυναίκες, λόγω της φύσει αμυντικής κοινωνικής συμπεριφοράς τους, ανεβάζουν τον άντρα που τους αποδεικνύει ότι δεν είναι πανίσχυρος. Ποτέ δεν θέλουν πάνω από αυτές κάποιον που μπορεί να τις φοβίζει. Ίσως δεν το καταφέρνουν αυτό στο γάμο τους, πρώτη επιλογή τους όμως παντού ο άντρας που θεωρούν ότι μπορούν να κουμαντάρουν. 

Η γυναίκα κάνει κακό στις τσέπες των ανδρών και ιδού η σπουδαιότερη απόδειξη.

Για να πετύχεις κάτι στην πιάτσα πρέπει να έχεις πελάτες γυναίκες. Πρέπει να γοητεύεις και να κατακτάς το γυναικείο κοινό. Σχεδόν όλα τα προϊόντα που διαφημίζονται στην τηλεόραση και “ταΐζουν” όλα τα ΜΜΕ είναι γυναικεία. Ακόμα και τα σίριαλ. Ακόμα και για τα ανδρικά προϊόντα οι γυναίκες αποφασίζουν –μεταξύ άλλων- τι θα φάει ή πού θα πάει η οικογένεια το βράδυ, τι αυτοκίνητο τους ταιριάζει στην οικογένεια, τι θα φορέσει  ο άντρας τους και πολλές φορές ο γιος τους. Αν κερδίσεις το γυναικείο, κέρδισες και το ανδρικό κοινό. Αυτό, όπως θα δούμε παρακάτω, ισχύει και στην πολιτική, πολύ περισσότερο τελευταία. 

Οι γυναίκες θα έπρεπε να ενδιαφέρουν και την πάταξη της φοροδιαφυγής. Μαρτυρία: “Έχω άνισες τριγωνικές συναλλαγές με τη γυναίκα μου. Της δίνω 100 € για ψώνια και μου φέρνει ένα σλιπάκι,  προφανώς υπερτιμολογημένο”.

Ο Ζαμπέτας φέρεται να έλεγε: “Πάλκο χωρίς γυναίκα είναι σκορδαλιά δίχως σκόρδο”. 

Θεωρήθηκε είδηση ότι η Μέρκελ αναδείχτηκε στην πρώτη γυναίκα καγκελάριο της Γερμανίας. Σήμερα τι πιστεύουμε ότι κέρδισε η γυναίκα ως φύλο από αυτή την εξέλιξη; Ό,τι κέρδισε με τη Θάτσερ, πρώτη γυναίκα πρωθυπουργό της Βρετανίας;

Στα ξεκούδουνα, η Ντόρα είναι η πρώτη γυναίκα αποτυχημένη υποψήφια πρόεδρος της ΝΔ.
  • Η τηλεόραση είναι φτιαγμένη στα γυναικεία πρότυπα, γιατί τηλεόραση βλέπουν πολύ περισσότερες γυναίκες, απ' όσοι άντρες. 
  • Αλλά και περισσότεροι να ήταν οι άντρες στο τηλεοπτικό κοινό δεν έχει τόση σημασία, αφού οι γυναίκες ψωνίζουν. 
  • Σ' αυτές απευθύνονται οι διαφημίσεις, επίσημα, αλλά και ουσιαστικά, ο μόνος τροφοδότης των τηλεοπτικών καναλιών. Ακόμα και για αντρικά προϊόντα οι διαφημίσεις απευθύνονται στις γυναίκες (τους), αφού δεν αγοράζουν ποτέ πχ ρούχα χωρίς εκείνη κέρβερο από πάνω τους. 
  • Εξαίρεση τα σεξοτηλέφωνα των βαθιά μεταμεσονύκτιων ωρών, τα οποία όμως δεν προσφέρουν και σημαντικά έσοδα στα κανάλια. Διαφημίσεις για άντρες πέφτουν μόνο στα αθλητικά γεγονότα, ποτά και αυτοκίνητα, επειδή ο άντρας μόνο πίνει και οδηγεί.
Ακόμα και στο αναγνωστικό κοινό πλειοψηφούν δραματικά οι γυναίκες. Ακόμα και οι εκδότες επιλέγουν κείμενα που θα ενδιαφέρουν γυναίκες.

Η γυναίκα, λοιπόν, είναι σημαντική. Γι' αυτό απορώ τι χρειάζεται την ποσόστωση η γυναίκα, σα να είναι άτομο με αναπηρία.